באמצע ההופעה: חנן בן ארי פנה מהבמה לפרודתו

אשתו של הזמר הגיעה להופעתו רגע לאחר הודעת הפרידה. חנן התייחס אליה, ולפני ששר "אמן על הילדים" אמר לה תודה על השנים יחד, וביקש מהקהל שהפעם יתפללו על הילדים האישיים שלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/24 22:31 טז באב התשפד

באמצע ההופעה: חנן בן ארי פנה מהבמה לפרודתו
חנן בן ארי, פנה לגרושתו מהבמה, צילום: Olivier Fitoussi,Flash90

הזמר חנן בן ארי טלטל את המדינה לאחר שהוא והדס אשתו הודיעו שהם מתגרשים. הערב (ג') הגיעה אשתו יחד עם ילדיו להופעתו בבית גוברין, והזמר ניצל את ההזדמנות לפנות אליה ולהודות לה, רגע לפני ששר את שירו "אמן על הילדים".

"זמן טוב להגיד תודה על כל מה שעברנו"

"פרודתי לעתיד, שותפה שלי המדהימה היוצאת דופן" פנה אליה חנן בעיצומה של ההופעה, "זה זמן טוב להגיד תודה על כל מה שעברנו, על כל מה שנעבור". הוא המשיך ופנה לילדיו "ילדים שלי אני אוהב אתכם. קיבלתם מלא שריטות ממני, אבל זה כמו עץ - צריך קצת זבל כדי לצמוח".

לבסוף, רגע לפני שהתחיל לשיר, פנה לקהל: "אני אף פעם לא מבקש שתתפללו על הילדים שלי. אני תמיד מבקש על החיילות ובחיילים והילדים שעוברים חרם, אבל ערב אחד נעשה את זה כולנו בשביל הילדים שלי?" שאל את הקהל, שהגיב בהתלהבות. "אני מאמין שיהיה טוב", אמר לסיום והתחיל לשיר.

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il