בית חולים או מועדון? מאיה ורטהיימר בסרטון קורע מחדר הלידה

השחקנית ואושיית הרשת שיתפה סרטון קורע מצחוק מחדר הלידה, כשבן הזוג רוקד ומשתולל לצליליו של שיר איטלקי בזמן שמאיה כורעת ללדת

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/24 11:24 יב באב התשפד

בית חולים או מועדון? מאיה ורטהיימר בסרטון קורע מחדר הלידה
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ההיריון של מאיה ורטהיימר, שהגיע אחרי טיפולי פוריות ארוכים עליהם שיתפה בפתיחות בחשבון האינסטגרם שלה, מעניין הרבה מאוד מהעוקבים שלה. היום (ו') שיתפה ורטהיימר סרטון קורע מצחוק מחדר הלידה, שבו נראה בעלה אסף זמיר כשהוא שר ורוקד לצליליו של השיר האיטלקי "Volare", בעוד מאיה כורעת ללדת בחדר הלידה.

המסע המרגש של ורטהיימר שהסתיים בהריון שני

כזכור בעבר שיתפה ורטהיימר על הרצון לילד נוסף ואף דיברה בפתיחות על ההפלה שעברה, ומאז כתבה וסיפרה לא מעט על טיפולי הפוריות שעברה בניסיון להיכנס להיריון. בין היתר ורטהיימר פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו תיעדה את עצמה מזריקה לצורך הטיפולים, וכתבה הצעה משלה כיצד עלון הזריקות צריך להיראות.

מאיה ורטהיימר: "במהלך תקופת הטיפולים, תרגישי את החיים בועטים ומאתגרים מכיוונים שונים"

"במהלך תקופת הטיפולים, תרגישי את החיים בועטים ומאתגרים מכיוונים שונים", הזהירה אושיית הרשת, "יש מצב שיהיו לך סימנים כחולים על הבטן התחתונה וכמעט נפרדת מבן הזוג שלך ביומיים האחרונים או התפטרת/דקרת את הבוסית שלך בעבודה/רבת עם עצמך. ונכון חשבת לעצמך לרגע קטן שאולי את יכולה לקחת חלק בקאסט של 'למה נשים רוצחות'? יש מצב".