אודיה העלתה לבמה את ביתו של החטוף לשיר ביחד - ובחרו שיר מצמרר

אודיה אזולאי ריגשה את כולנו כשקיימה הופעה לחיילים ובמחיר סימלי. במחווה נוספת, הפעם בקריאה לשחרור החטופים, העלתה הזמרת לבמה את נטלי בן עמי שאביה אוהד חטוף בעזה כבר 314 ימים. השתיים שרו יחד את השיר "מה איתך אבא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/24 08:47 יא באב התשפד

אודיה העלתה לבמה את ביתו של החטוף לשיר ביחד - ובחרו שיר מצמרר
אודיה אזולאי, צילום: טל עבודי

בהופעה שנערכה אמש (ד') בהרצליה, הזמרת אודיה אזולאי העלתה לבמה את נטלי בן עמי, ביתו של החטוף אוהד בן עמי שנמצא בשבי חמאס כבר 314 ימים. "שמעתי שיש פה נערה מדהימה בשם נטלי בן עמי, שאבא שלה חטוף ונמצא בשבי בעזה והייתי שמחה להזמין אותה לפה" פתחה אודיה על הבמה. טרם התחילו השתיים לשיר הוסיפה אודיה תפילה וביקשה: "כולנו מתפללים שאבא שלך יחזור בשלום בעז"ה". השתיים שרו יחד את השיר "מה איתך אבא" והעניקו לו משמעות חדשה ועוצמתית.

צפו בביצוע המרגש

עושה כבוד לגיבורי המלחמה לא בפעם הראשונה

נזכיר שמלבד המחווה המרגשת לנטלי בן עמי בקריאה לשחרור החטופים, רק לפני חודש קיימה אודיה מופע מיוחד לחיילים בלבד ברידינג 3 בתל אביב, בו אירחה לוחם ביחידה מיוחדת שפניו הוסתרו במהלך ההופעה. הזמרת הכריזה מראש על מופע אינטימי לחיילים בלבד במחיר סמלי לכרטיס והכרטיסים אזלו בתוך דקות ספורות. לצד אודיה עלה להופיע המסתערב מ' כשהוא לבוש מדים. השניים כזכור שרו יחד את הלהיט של אודיה "אור".