מאיה ורטהיימר מגלה: כך למדתי לאהוב אותו

השחקנית ואושיית הרשת חגגה יום הולדת לאחיה עם פוסט מרגש על הדרך שבה למדה לאהוב אותו: "בגיל 20 הבנתי את זה כי גדלתי ואז למדתי לאהוב אותו ולהיות אחות גדולה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/24 14:38 ה באב התשפד

מאיה ורטהיימר מגלה: כך למדתי לאהוב אותו
מאיה ורטהיימר, צילום: Miriam Alster,FLASH 90

נמסנו: השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר חוגגת יום הולדת לאח. ורטהיימר שיתפה בסטורי בחשבון האינסטגרם כיצד למדה לאהוב אותו למרות שגנב לה את תשומת הלב. "דניאל נולד שנה אחרי" שיתפה ורטהיימר, בגלל שהוא לקח לי את תשומת הלב (כי זה מה שקורה עם תינוק חדש בבית) אני כזה בן אדם בילתי שצריך 300 איש בקהל. בגיל 20 הבנתי את זה כי גדלתי ואז למדתי לאהוב אותו ולהיות אחות גדולה".

"הייתה לי משאלה אחת ליום ההולדת הזו ‏‎והיא להיות בהיריון"

כזכור, לפני כשבוע וחצי ורטהיימר עצמה חגגה יום הולדת 34 ולרגל היום המיוחד הקדישה פוסט מיוחד ובו חשפה את המשאלה לשנה הבאה: "בת 34 ועדיין לא מרגישה שרכשתי את הכלים כדי לתאר את ההרגשה שביום ההולדת הזו" פתחה מאיה. "כל מה שאני מאחלת לו הוא בריאות פיזית ונפשית לאהוביי ולי שהחטופים שלנו יחזרו הביתה, שהחיילים שלנו יהיו בריאים ושיבואו ימים של שקט ואהבה לעם שלנו".

‏‎ורטהיימר שיתפה את העוקבים במשאלה שרצתה להקדיש ליום ההולדת אך כבר הספיקה להתגשם. "‎תשמעו, ‏‎הייתה לי משאלה אחת ליום ההולדת הזו ‏‎והיא להיות בהיריון, ‏‎וברוך השם הנס הזה מתרחש אז עכשיו מה שאני מאחלת לו ‏‎זו לידה קלה ותינוקי בריא ושמח (טפו חמסה חמסה) ‏‎ושנוכל להביא ילדים למקום של אהבה. ‏‎זו משאלה גדולה אני יודעת, ‏‎אני מגזימה קצת, ‏‎אבל אני מאמינה שמשאלות נועדו שנגשים אותן".

‏‎וגם אותנו העוקבים הנאמנים לא שכחה ורטהיימר, עם איחול מחמם לב לסיום: "זו הזדמנות גם לאחל לכם חבריי הוירטואלים ‏‎שהמשאלות שלכם יתגשמו. ‏‎תודה גם עליכם, ‏‎שום דבר לא מובן מאליו. ‏‎מלא מלא מלא אהבה".