ינון מגל פונה ליאיר לפיד: אני מקדיש לך פינה כל ערב, כפוי טובה

מגיש ערוץ 14 לא נשאר אדיש לטענתו של לפיד על חוסר הייצוג לאופוזיציה בתקשורת, וטען בלעג כי הוא מקדיש כל ערב פינה שלמה ללפיד: "אין לך טיפת הכרת הטוב?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/24 17:58 ב באב התשפד

ינון מגל פונה ליאיר לפיד: אני מקדיש לך פינה כל ערב, כפוי טובה
ינון מגל, צילום: צילום מסך, ערוץ 14

ראש האופוזיציה יאיר לפיד עורר סערה כשפרסם מוקדם יותר היום (ג') סדרת ציוצים בחשבונו ברשת X בהם ניסה לענות על השאלה: "איפה האופוזיציה". בציוציו, סיפק לפיד גילוי נאות לקושי שלו כראש האופוזיציה לנהל את המאבק וטען לחוסר ייצוג תקשורתי למפלגות האופוזיציה.

ינון מגל: "אין לך טיפת הכרת הטוב?"

מגיש ערוץ 14, ינון מגל, עקץ את לפיד על כך שהתלונן על ערוץ 14 ואמר: "מר לפיד, אתה מתלונן על 'תת יצוג בתקשורת' בזמן שאני מקדיש לך כל ערב בתכנית הפופולארית הפטריוטים פינה שלמה: 'הלפיד הלילי' אין לך טיפת הכרת הטוב?", לעג.

כזכור, בדבריו מוקדם יותר היום הזכיר לפיד קשיים עימם מתמודדת האופוזיציה, בהם טענה שלרוב נשמעת מימין: "אנחנו סובלים מתת-ייצוג מחפיר בתקשורת, אין לנו מכונת רעל", טען. במפלגת "הליכוד" לא נשארו אדישים לדבריו של לפיד, והשיבו בציוץ משלהם בחשבון הרשמי של המפלגה ברשת ה-X. בציוץ ערכו 9 פריימים בהם יו"ר האופוזיציה מככב בערוץ המתחרה, 12, במספר ראיונות שונים שקיים לאורך המלחמה - על מנת להוכיח את הייצוג שמקבלת האופוזיציה בתקשורת. בציוץ נכתב: "שמענו שיאיר לפיד שוב התבכיין היום נגד ערוץ 14".