ההזמנה של כוכב "שבאבניקים" לרון חולדאי: "תבוא"

ישראל אטיאס, כוכב התכנית "שבאבניקים", הגיב להחלטת עיריית תל אביב לאסור תפילות במרחב הציבורי בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו - בו הזמין את ראש העיר להתפלל איתו בכל יום ראשון ברחוב הרצל

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/24 13:19 ב באב התשפד

ההזמנה של כוכב "שבאבניקים" לרון חולדאי: "תבוא"
רון חולדאי, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

מדינת ישראל סוערת הבוקר (ג') בעקבות החלטה על עיריית תל אביב לאסור על תפילות במרחב הציבורי. במכתב שהתפרסם נכתב מטעם העירייה כי היא לא רואה מקום להמשיך בפעילות של העמדת כיכרות ציבוריים לתפילה, כמו שהיה נהוג בימי הקורונה בכיכר דיזנגוף וכלל הבקשות לקיום תפילה או התכנסות אינן מאושרות יותר.

ישראל אטיאס: "רון חולדאי, בוא להתפלל איתנו כל יום ראשון"

ישראל אטיאס, כוכב הסדרה "שבאבניקים", הזדעזע גם הוא מההחלטה. בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו פנה לרון חולדאי, ראש עיריית תל אביב: "רון היקר, אני מזמין אותך להתפלל איתנו כל יום ראשון ברחוב הרצל פינת רוטשילד אחרי השיעור הקבוע שלנו", כתב, "תבוא! יש אנשים טובים, אוכל טוב והרבה אהבת חינם. חיבוק גדול".

מאיה ורטהיימר, אשתו של סגן ראש העיר אסף זמיר וכוכבת באותה הסדרה, התייחסה גם היא לתגובות הסוערות ברשת בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. "אולי צריך להזכיר שאין לי שום קשר להחלטות שלוקחים בעייריה", כתבה, "הדבר היחיד שאני יודעת הוא שבעירייה עושים הכל כדי למנוע את הדברים הנוראים שהתרחשו בשנה שעברה ולכן הם עושים את המקסימום למצוא מקום של אמצע, כדי שזה לא יהיה שחור ולבן ומפלג".