אברי גלעד מבקש שתעזרו לרב: "נזרק לרחוב"

מגיש קשת 12 כתב פוסט בחשבון הפייסבוק שלו על מקרה שהתרחש בקריית יערים, וביקש את עזרת העוקבים שלו: "בעיני זה מדהים שאדמו"ר שמלמד את הזהר הקדוש ומטיף לאהבה בין הבריות, כל הבריות, נזרק לרחוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/08/24 13:15 א באב התשפד

אברי גלעד מבקש שתעזרו לרב: "נזרק לרחוב"
אברי גלעד, צילום: מיכה לובטון

אברי גלעד, מגיש קשת 12, ביקש מעוקביו בפייסבוק עזרה. חברו הרב גוטליב, ראש קהילה של חסידי אשלג בקריית יערים, סולק לדבריו מבית המדרש אל הרחוב. הרב ידוע בדעותיו הליברליות ורק בחודשים האחרונים התבטא נגד השתמטות החרדים. "בעל הקרקע ביקש את אדמתו בחזרה, וזה בסדר", כתב גלעד בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו, "אבל מה שמעניין בסיפור הוא שהמועצה המקומית קריית יערים מסרבת לתת לרב ולקהילתו קרקע אחרת, בגלל העמדות הליברליות שלו".

אברי גלעד מבקש עזרה: "אמרתי לרב - אין עניין להיות איפה שלא רוצים אותך"

גלעד הזדעזע מהאירוע: "בעיני זה מדהים שאדמו"ר שמלמד את הזהר הקדוש ומטיף לאהבה בין הבריות, כל הבריות, נזרק לרחוב". לחברו הוא הציע: "אמרתי לו - צא מקריית יערים. אין עניין להיות איפה שלא רוצים אותך ואת תורתך המתוקה. בכל הארץ כמהים ללימודך, אלפים באים לשמוע אותך, חפש לך אכסניה אחרת". ופנה לעוקבים: "האם תוכלו לעזור לרב? להשפיע על ראש המועצה קריית יערים הרב רביץ? למצוא מקום אחר לקהילה הנחמדה? להגיד מילה טובה?".