אשתו של נתן גושן בעצה על זוגיות: כשבן הזוג שלך קם בבוקר בלי חיוך

מעצבת האופנה הצעירה ערכה פעילות שאלות ותשובות בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה והתבקשה להעניק טיפים בזוגיות: "כשבן הזוג שלך קם ללא חיוך בבוקר יש לך חיוך משלך לתת לו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/24 17:26 כט בתמוז התשפד

אשתו של נתן גושן בעצה על זוגיות: כשבן הזוג שלך קם בבוקר בלי חיוך
לירון גושן, צילום: שי פרנקו, בן פלחוב

לירון גושן, אשתו של הזמר נתן גושן ומעצבת אופנה צעירה, פתחה פעילות שאלות ותשובות בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. אחת העוקבות ביקשה ממנה לתת טיפים על זוגיות, וזו נענתה למשימה. "השם הוא אינסוף, הוא בנתינה ללא גבולות", פתחה גושן את דבריה, "המטרה הגדולה והמובהקת שלנו בעולם הזה היא להידמות לו, להשוות צורה".

"כשבן הזוג שלך קם ללא חיוך בבוקר יש לך חיוך משלך לתת לו"

"בזוגיות, נישואין לצורך העניין, ככל שתתן לבן הזוג שלך יותר חירות, פחות כיווצי גבות, פחות סחיטות ומניפולציות רגשיות שמובילות את בן הזוג שלך להתעסק בך כל היום - אז הכל הרבה יותר הרמוני", הציעה המעצבת, "וכששניים מקבלים על עצמם רק לתת אחד לשני ולא לרצות לקחת ככה אף אחד לא מבקש ושניהם מקבלים. זו עבודה אין סופית והיא דורשת תרגול כל הזמן".

"והעיקר להבין שאתה חסר, והמילוי שלך לא יכול להגיע מאף גורם חיצוני - רק מתוכך. וכשאתה מבין את זה אתה עובד פנימה ולא החוצה. יש לך כוחות. ואז כשבן הזוג שלך קם ללא חיוך בבוקר יש לך חיוך משלך לתת לו. אתה לא תלוי באם הוא יחייך או לא. לסיכום, פחות תלות יותר עבודה פנימית".