סיון רהב מאיר העבירה שבת עם ניצולי הנובה וביקשה לשנות להם את השם

אשת התקשורת החרדית העבירה שבת בירושלים יחד עם עשרות צעירים שניצלו מהטבח במסיבת הנובה, וטענה שהגיע הזמן לקרוא להם "שליחים" ולא "ניצולים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/24 11:09 כט בתמוז התשפד

סיון רהב מאיר העבירה שבת עם ניצולי הנובה וביקשה לשנות להם את השם
סיון רהב מאיר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

את השבת האחרונה העבירה אשת התקשורת סיון רהב מאיר בירושלים, יחד עם למעלה מ-100 צעירים שניצלו מהטבח במסיבת הנובה בשבעה באוקטובר. במהלך השבת הם גם הגיעו למסקנה שיש לקרוא להם "גיבורי הנובה" או "שליחי הנובה", ולא ניצולים. בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה הסבירה מדוע.

סיון רהב מאיר הרגישה שניצולי הנובה הם שליחים

"מאז השבת הקשה ההיא, לפני 10 חודשים, יש להם שליחות", כתבה רהב-מאיר, "הם מדברים על זה כל הזמן: 'ראיתי את הרוע המוחלט בעיניים, אבל ראיתי גם את אלוקים', אמרה אחת. 'הבנתי שרוצים להרוג אותי לא כי אני דנה, או כי אני אוהבת כלבים, אלא אך ורק בגלל שאני יהודייה', הסבירה דנה. ונדב אמר: 'כולם מסתכלים על הפציעה שלי בגוף ומדברים עליה. הפציעה בנפש כואבת הרבה יותר. אבל אני קם כל בוקר מחדש ומנצח'".

בשבת נכחו גם שתי אימהות של חטופים - מירב ברגר, אמה של אגם ברגר; וסיגי כהן, אמו של אליה כהן. "רבים מהנוכחים הם חברים של אליה", כתבה אשת התקשורת, "הקשר שלהם עם סיגי מרגש". בשיא השבת ביקשו שניים מהשורדים לברך את ברכת "הגומל". "בעבר הם לא רצו, ועכשיו סוף סוף הרגישו שזה נכון. אז שגיא בירך, ואחריו סיון, וכולם ענו אמן ובירכו אותם בדמעות, ואז פרצו בריקוד אדיר סביב ספר התורה".