"אחרי כל החיסולים המרשימים של ישראל, הגיע גם תורם של האשכנזים לחגוג"

יקי אדמקר שיתף תמונה של מגש גפילטע פיש וטען כי עכשיו הזמן של האשכנזים לחגוג: "אחרי כל החיסולים המרשימים של ישראל - תבואו עם קיבה חזקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/24 19:01 כו בתמוז התשפד

"אחרי כל החיסולים המרשימים של ישראל, הגיע גם תורם של האשכנזים לחגוג"
הפטריוטים, צילום: ערוץ 14

העיתונאי ופאנליסט ערוץ 14 יקי אדמקר, התייחס לחגיגות על חיסול הבכירים, וטרנד חלוקת הבקלאוות ברחובות, ושיתף תמונה דווקא של מגש גפילטע פיש. "זהו, אין מנוס", כתב, "אחרי כל החיסולים המרשימים של ישראל, הגיע גם תורם של האשכנזים לחגוג. תבואו עם קיבה חזקה, הערב בפטריוטים".

העיתונאי החרדי ענה תשובה מושלמת

העיתונאי החרדי נדהם לגלות כי בצה"ל לא מגנים את פעילות אחים לנשק במהלך המחאה בשנה שעברה. הוא שיתף את עוקביו ברשתות, וקיבל בתגובה שאלה מהעמותה: "תזכיר לנו איפה שירת בצבא?", אלא שלעיתונאי החרדי הייתה את התשובה המושלמת עבורם.

נפלו על האדם הלא נכון

"יקי, רק לידיעה וקצת סקרנות תזכיר לנו איפה שירת בצבא, איפה אתה עושה מילואים ומה תרומתך במלחמת חרבות ברזל?" שאלו פעילי אחים לנשק, "לאחר שיקי כתב אם אתה בצד הנכון - שימוש פוליטי בצה"ל אפילו ראוי להערכה".

אך התקיפה של העמותה נפלה על האדם הלא נכון. עם פרוץ המלחמה, פנה אדמקר יחד עם קבוצה גדולה של חרדים לצבא וביקש להתגייס. ובשל כך הייתה לו תגובה מוכנה לשאלת אחים לנשק: "אני אחרי יותר מ-7 חודשים בשירות מילואים בבסיס שורה. עכשיו תהיה תגובה עניינית לכך שעשיתם שימוש בצה"ל כדי להשיג מטרות פוליטיות או ששוב אתם פה בשביל הלייקים?".