אסי עזר פותח חזית מול רבני הציונות הדתית: "אנשים בלי מצפון, בושה"

אחרי שרבנים מקרב הציונות הדתית פרסמו מכתב נגד עסקת החטופים הנרקמת, מגיש קשת 12 תקף: "חיילים שלנו מוכנים להיכנס פנימה, לסכן את חייהם כדי לשחרר חטופים והחתומים על המסמך הזה לא. בושה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/24 18:37 טז בתמוז התשפד

אסי עזר פותח חזית מול רבני הציונות הדתית: "אנשים בלי מצפון, בושה"
אסי עזר, ערב רווי אירועים, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

רבנים מהציונות הדתית המאוגדים תחת השם רבני תורת הארץ הטובה פרסמו היום (ב') מכתב ובו הם מפרטים את התנגדותם לעסקת החטופים הנרקמת וכותבים כי "המחירים הנדרשים לשחרור החטופים מסכנים את כל אזרחי המדינה, זקנים עם נערים טף ונשים". אסי עזר, מגיש הטלוויזיה וכוכב קשת 12, תקף את המכתב והרבנים.

"אפס ערבות הדדית. פשוט מביש", כתב עזר באינסטגרם. "אנשים בלי מצפון, מבקשים להמשיך ולהפקיר את הנשמות האלה שנרקבות שם. רק היום התבשרנו על עוד שניים שנרצחו בשבי! עוד חיים שיכולנו להציל. חיילים שלנו מוכנים להיכנס פנימה, לסכן את חייהם כדי לשחרר חטופים והחתומים על המסמך הזה לא. בושה".

הרבנים: "המחירים הנדרשים לשחרור החטופים מסכנים את כל אזרחי המדינה"

"מצוות פדיון שבויים היא מהגדולות והחשובות בתורה וחייבים להצילם ולהשיבם לחיק משפחותיהם", כתבו הרבנים במכתב וסייגו: "המחירים הנדרשים לשחרור החטופים מסכנים את כל אזרחי המדינה, זקנים עם נערים טף ונשים, כגון שחרור כל המפלצות המסוכנות על מנת שיוכלו לשקם את צבא החמאס המתמוטט, נסיגה מאזורים אסטרטגיים, הפסקת הלחימה לפני הכנעת החמאס - בכל אלו ודומיהם אין הציבור יכול לעמוד".

בנשיאות רבני תורת הארץ הטובה עומדים הרב דב ליאור והרב יעקב אריאל, וחתומים עליו גם שורת רבנים נוספת ביניהם הרב שמואל אליהו והרב אריה שטרן. במכתב כותבים עוד הרבנים כי הרב שאול ישראלי "בירר נושא חמור זה לעומקו וקבע שמצווה להציל שבויים, אך לא במחיר של סיכון כלל ישראל".