תמונות בביתו של המתנקש ומידע מהאינטרנט: קייט מידלטון בסכנת רצח?

תומס מת'יו קרוקס, הצעיר שניסה להתנקש בדונלד טראמפ, התגלה כאובססיבי כלפי הדוכסית מווילס ואסף עליה מידע מהאינטרנט ואף תמונות ששמר בטלפון הנייד שלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/24 15:46 טו בתמוז התשפד

תמונות בביתו של המתנקש ומידע מהאינטרנט: קייט מידלטון בסכנת רצח?
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

ניסיון ההתנקשות במועמד לנשיאות דונלד טראמפ, שהתרחש לפני כשבוע, היה רגע היסטורי ודרמטי. מאז נכשל החלו ב-FBI בחקירה על המתנקש הצעיר תומס מת'יו קרוקס וגילו מספר ממצאים מטרידים כולל תמונות של הדוכסית קייט מידלטון שנאספו במכשיר הנייד שלו, כך על פי דיווח של "Daily Mail".

המתנקש של דולנד טראמפ אסף מידע על קייט מידלטון

על פי הדיווחים הצעיר בן ה-20 אסף מידע לא רק על נשיא ארצות הברית לשעבר, על הנשיא המכהן ג'ו יידן ועל ראש ה-FBI, אלא גם על הדוכסית מווילס המתמודדת בתקופה זו עם מחלת הסרטן. הצעיר חיפש מידע אודותיה באינטרנט, הוריד תמונות שלה למכשיר הנייד הפרטי שלו וגילה אובססיה כלפיה. בניגוד לשאר האנשים עליהם חיפש המתנקש מידע, מידלטון אינה אמריקאית וטרם נמצא הסבר לחיפושים אחריה.בארמון קנזינגטון וב-FBI לא הגיבו לדיווחים.

באירוע ניסיון ההתנקשות נהרג אדם שישב בקהל ושניים נוספים נפצעו באורח קשה. ב-AP דווח כי גורמי אכיפת החוק איתרו רובה בסגנון AR-15 בזירת הירי. עד ראייה שנכח באירוע מסר ל-BBC: "הבחנו בבחור מטפס לבניין שלידנו, 15 מטר מאיתנו. עמדנו שם, הצבענו על הבחור וראינו אותו בבירור עם רובה. הודענו למשטרה - הם לא ידעו מה קורה. ראינו את השירות החשאי מסתכל עלינו ולא עושה כלום - ואז שמענו חמש יריות".