"לא ראיתי את אבא שלי יותר מתשעה חודשים, זה כמו 3 עונות של האח הגדול"

שיר סיגל, בתו של החטוף קית' סיגל השבוי בעזה למעלה מתשעה חודשים, ביקרה סצנה מתוך "האח הגדול" בה אחת המשתתפות נפגשת עם אביה לאחר שלא ראתה אותו חודש וחצי

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/24 17:51 יא בתמוז התשפד

"לא ראיתי את אבא שלי יותר מתשעה חודשים, זה כמו 3 עונות של האח הגדול"
הדר נפגשת עם אביה, "האח הגדול", צילום: צילום מסך רשת 13

סצנה מתוך הפרק ששודר ביום שני בתכנית "האח הגדול" הצליחה לעורר הרבה מאוד ביקורות. הדר שירי, מתמודדת התכנית, זכתה להיפגש עם אביה אחרי שלא ראתה אותו למעלה מחודש מאז נכנסה לבית הסגור. שיר סיגל, בתו של החטוף קית' סיגל, הגיבה על הקטע בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה. "זה קשה לא לפגוש את אבא חודש וחצי", כתבה, "אני לא ראיתי ולא דיברתי עם אבא שלי כבר יותר מתשעה חודשים, בחישוב מהיר זה כמו 3 עונות של האח הגדול".

"במציאות אחרת היה נראה לי הגיוני שאנשים יכנסו לבית לכמה חודשים ויתגעגעו כל כך לבני המשפחה שלהם"

סיגל המשיכה וכתבה: "אני מתגעגעת אליו וכל כך דואגת לו. במציאות אחרת זה היה נראה לי הגיוני שאנשים יכנסו לבית לכמה חודשים ויתגעגעו כל כך לבני המשפחה שלהם. הלוואי ואבא שלי היה יכול לשבת על הספה עם המשפחה ולצפות בי. הלוואי ויכולתי לבחור לצאת מהבית ולפגוש את אבא שלי".

בהמשך פנתה לצופי התכנית ברשת 13: "אני ממש מבקשת מכם, כל מי שצופה באח הגדול - תחשבו עלינו, משפחות החטופים, ועל 120 החטופים והחטופות שמוחזקים בשבי חמאס בעזה כבר 283 ימים. תעזרו לנו להחזיר אותם הביתה".