מגישת ערוץ 14 תוקפת: "מר ביטחון, תצטרך לבחור באיזה צד אתה"

מגישת תוכנית הבוקר של הערוץ, טל מאיר, הגיבה לפרסומים אודות נסיגה ישראלית אפשרית מציר פילדלפי וכותבת על שר הביטחון גלנט: "אתה מסביר לנו היום שחמאס רגע לפני כניעה, ובאותה נשימה לוחץ על הפסקת הלחימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/24 23:41 י בתמוז התשפד

מגישת ערוץ 14 תוקפת: "מר ביטחון, תצטרך לבחור באיזה צד אתה"
טל מאיר, תוקפת את גלנט, צילום: צילום מסך, ערוץ 14

ברקע השמועות שנפוצו בדבר עזיבה אפשרית של צה"ל את ציר פילדלפי במסגרת עסקת החטופים, נשמעה ביקורת ציבורית חריפה על מהלך שכזה וגם במערכת הפוליטית הגיבו בתקיפות. מגישת ערוץ 14, טל מאיר, תקפה ברשתות החברתיות אפשרות שכזו ופנתה גם לשר הביטחון גלנט.

"באמת גלנט? אתה רציני?" כתבה, "אתה מסביר לנו היום שחמאס רגע לפני כניעה, ובאותה נשימה,לוחץ על הפסקת הלחימה וויתור על ציר פילדלפי? אתה מבין שאנחנו כבר לא בשישי באוקטובר?".

"30 שנה אתם מבטיחים לנו שנדע להתמודד"

בהמשך הוסיפה: "אחרי שראינו כיצד 3 דחפורים רומסים את הגדר, שהושקעו בה מיליונים, עם סנסורים עלאק ׳חכמים׳ שקרסו תוך דקות. הרי גם לך ברור שחמאס לא סתם מתעקש על הציר הזה. ברגעיו הקשים ביותר הוא עוד מחזיק בתקווה שישראל, כמו אישה מוכה, תחזור למוכר ולידוע: הבטחות של גנרלים תבוסתניים שלא מחזיקות מים".

כוחותינו על ציר פילדלפי

כוחותינו על ציר פילדלפי, צילום: דובר צה"ל

היא סיימה וכתבה: "30 שנה אתם מבטיחים לנו שנדע להתמודד לאחר נסיגות, ושהמערכת הבטחונית תידע לתת מענה. באוסלו, בהתנתקות, בנסיגה מלבנון, בעסקת גלעד שליט. שבענו מההבטחות שלכם. ציר פילדלפי הוא קו פרשת המים. ואתה מר בטחון תצטרך לבחור באיזה צד אתה".