משה כורסיה חוגג את השינוי: "עדיין חושש, יש קסם רוחני שאני מפחד לאבד"

כוכב הרשת הסרוג סיפר לעם ישראל על המעבר החדש והמרגש מעיר הקודש לעיר העברית הראשונה. בסדרת סטוריז קורעים מצחוק הוא התלונן באלגנטיות, שיתף תמונות של הדירה המהממת וגם ביקש עצה מהעוקבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/24 17:48 י בתמוז התשפד

משה כורסיה חוגג את השינוי: "עדיין חושש, יש קסם רוחני שאני מפחד לאבד"
משה כורסיה, צילום: באדיבות המצולם

ימי הקיץ החמים מביאים איתם לא פעם שינויים וסופים שהם בעצם התחלות. הזמר הסרוג משה כורסיה ניצל את פלטפורמת הרשת כדי לספר לרבע מיליון העוקבים שלו על השינוי הנוצץ בחייו: מעבר דירה, והפעם משמעותי במיוחד, מירושלים לתל אביב. בסדרת סטוריז משעשעים הוא שיתף תמונות מהמעבר, וכמובן לא שכח להתלונן ברוח הומוריסטית.

משה כורסיה: מיותר לגמרי להתקלח פה

"למה לא עשיתי הובלה", הוא תהה. "לא יודע. אולי כי אני חולה שליטה ואני רוצה כבר לסיים עם המעבר הזה". למראה תמונה מבהילה מעט של הסלון החדש והמבולגן הוא ביקש לדעת: "מי אמור להתחיל לארגן פה"? ומיד ענה: "אני". אחר כך תיעד את עצמו בצעידה ברחובות החדשים והוסיף הערה חשובה: "מרגיש מיותר לגמרי להתקלח פה כי אני שתי דקות מחוץ לבית וכולי מים". כורסיה גם ביקש עצה בדרכי ההתניידות בעיר הלבנה, וגם שיתף בפחד קל: "עדיין חושש מהעיר הזאת, עברתי לפה בשביל המוזיקה, לעבוד על האלבום החדש. אבל יש קסם רוחני בירושלים שאני מפחד לאבד והדיבור בתל אביב שמתעסקים פה הרבה בחומר, והנה אני באולפן, דוד רק התחיל הסשן ואני כבר מרגיש קרוב". שיהיה בהצלחה!