בכיר חדשות 12 עוקץ את ערוץ 14: "חוץ מזה דייקתם כרגיל"

לאחר שערוץ 14 פרסם את נתוני הרייטינג וטען כי הוא גבר על שאר הערוצים, עורך חדשות 12 הגיב וטען כי התוכנית של ערוצו שודרה במקביל לגמר היורו ומכאן נובע נתון הצפייה הנמוך. לבסוף, עקץ את המתחרים: "חוץ מזה דייקתם כרגיל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/24 22:30 ט בתמוז התשפד

בכיר חדשות 12 עוקץ את ערוץ 14: "חוץ מזה דייקתם כרגיל"
הפטריוטים |, צילום: ערוץ 14

התחרות על העין: עורך חברת החדשות עקץ היום (ב') את הערוץ המתחרה ברשתות החברתיות על רקע פרסום נתוני הרייטינג אמש וטען: "הפטריוטים ואהבה גדולה מהחיים לא שודרו במקביל". זאת בתגובה לציוץ של "עכשיו 14" ברשת ה-X כי הם גברו אמש בנתוני הצפייה על שאר הערוצים בשעת הפריים טיים.

עורך חדשות 12 לערוץ 14: "חוץ מזה דייקתם כרגיל"

גיא סודרי, עורך החדשות, הגיב על הציוץ וטען: "הפטריוטים ואהבה גדולה מהחיים לא שודרו במקביל. הפטריוטים שודרה בין 21:00-22:00 עד תחילת גמר היורו, ואהבה גדולה מהחיים שודרה מ-22:00, מול גמר היורו". לבסוף, הוסיף ועקץ: "חוץ מזה דייקתם כרגיל".

כתבת ערוץ 12 עקצה את מגישת ערוץ 14

כזכור, בשבוע שעבר, מגישת ערוץ 14, יערה זרד, הגיבה על פרסום הסרטון של החטופה דניאלה גלבוע וטענה כי "זה לא במקרה שמתפרסמים סרטונים של חטופים כשיש דיבורים על עסקה". לאחר שהתברר כי הסרטון פורסם על ידי ארגון הטרור כבר לפני כחצי שנה, מיכל פעילן, כתבת ערוץ 12 עקצה את זרד והגיבה על הדברים: "לא נותנים לעובדות להרוס סיפור טוב".