"אחרי כל כך הרבה שנים": הצעד המשמעותי של יובל דיין

הזמרת האהובה פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא פותחת מועדון אקסקלוסיבי שמיועד לפרסום טקסטים שלה לפני כולם, הנחות והטבות, אקורדים ועוד. יש למה לצפות

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/24 15:45 ח בתמוז התשפד

"אחרי כל כך הרבה שנים": הצעד המשמעותי של יובל דיין
יובל דיין, צילום: טל עבודי

הזמרת האהובה יובל דיין שיתפה בבשורה שתהיה משמעותית במיוחד למעריציה: פותחת מועדון חברים אקסקלוסיבי, בו תשתף טקסטים שלה לפני כולם, הנחות מיוחדות, אקורדים, שמחות ועוד. דיין גם הבטיחה הפתעה מיוחדת ל18 המצטרפים הראשונים.

"אני כבר שנים שומרת שבת"

דיין, שעברה בשנים האחרונות תהליך חזרה בתשובה, התראיינה לפני כשבוע פודקאסט "הברזייה" של בר זגה בפנאי פלוס. "תמיד היה לי ברור שהעולם הזה של היהדות מאוד מושך ומסקרן אותי, ואני כבר שנים שומרת שבת", סיפרה בריאיון, "זה משהו שהוא לא קשור לפרסום".

לאחרונה פרסמה הזמרת מספר פוסטים שעסקו בקונפליקט שלה בתור זמרת דתייה ששרה מול גברים, וברצון שלה להאמין שאלוהים אוהב אותה כפי שהיא גם כאשר היא עולה לבמה. "מדינת ישראל גם בנויה מפסיפס מהמם של אנשים שמדליקים נרות או גברים שמניחים תפילין ולאו דווקא שומרים שבת. אני מרגישה שאני חיה בתוך עולם התרבות, בתוך תעשייה שהיא ברובה חילונית, ואני מרגישה שייכת בכל העולמות. כלומר, זה לא שאני רק בשיעורי תורה או רק באולפני הקלטות. שני העולמות האלה קיימים בתוכי".