המתמודדת הדתייה פרצה בבכי בבית האח הגדול: "אני לא רוצה לעבור את הגבול"

מלי קליגר מביתר עילית התפרקה בבכי לאחר שקלטה כי רקדה לצד גברים בשידור החי. היא שיתפה כי הפחד הגדול ביותר שלה אלה הביקורות שהוריה יקבלו על התנהגותה בתוכנית: "לא רוצה שיצאו כותרות של 'הדוסית שלא דוסית'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/24 14:05 ו בתמוז התשפד

המתמודדת הדתייה פרצה בבכי בבית האח הגדול: "אני לא רוצה לעבור את הגבול"
צילום מסך מתוך הסרטון, צילום: רשת 13

מלי קליגר בת ה-23, גדלה בביתר עילית במשפחה חרדית, ולפני כשבוע נכנסה לבית האח הגדול. לרגע אחד במהלך השהות בבית מצאה את עצמה רוקדת מול גברים, דבר שלא מקובל בסביבה בה היא גדלה. החשש שמא פגעה בהוריה בכך, הוביל אותה לפרוץ בבכי מול כל המדינה.

"מהבוקר אני אוכלת סרטים, שההורים שלי חוטפים ריקושטים" שיתפה בדמעות. "רקדתי, וזה היה אינסטנקטיבי. ואז אני פתאום קולטת, שאני מצולמת רוקדת בבית עם מלא גברים". ההורים שלה, סיפרה, יודעים שהיא הולכת למסיבות ולא יופתעו, אך היא מפחדת מהתגובות שהם יקבלו מסביבתם: "אני לא רוצה שיצאו כותרות של 'הדוסית שלא דוסית'".

לא רוצה לעבור את הגבול

"רציתי לרקוד, אבל אני רוצה מלא דברים. אני צריכה להתחשב ברגשות של מי שחשובים לי" הסבירה את הכאב. "ההורים נותנים לי יותר מדי, ואני לא רוצה לעבור את הגבולות. אני לא רוצה כאילו שהם יקבלו ביקורות לא נעימות".

"זה מורכב מאוד. אני שונה בהרבה מהחברה שלי. יש לי איזושהי ביקורת מחשבתית ותפיסה קצת אחרת. אני יותר ליברלית, חשוב לי לטעום מאיזה עולם שעל פניו הוא מוקצה". עם זאת, היא הדגישה: "יש הבדל גדול מאוד בין לעשות את הדברים בצנעה בחיים פרטיים שלי לבין לעשות את זה בפריים טיים".