מגישת חדשות 12 מתנצלת בשידור: "אנחנו האשמים"

קרן מרציאנו זעמה בשידור על האפליה איתה מתמודדים תלמידי התיכונים, שרק חלק מהם קיבלו את ציוני מועדי א' במתמטיקה ואחרים יאלצו לגשת למועד ב' מבלי לדעת את הציון: "אנחנו ההורים אשמים, שאנחנו שותקים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/24 11:30 ה בתמוז התשפד

מגישת חדשות 12 מתנצלת בשידור: "אנחנו האשמים"
קרן מרציאנו, צילום: Hadas Parush/Flash90

תלמידי התיכונים זעמו השבוע בעקבות אפליה שהתרחשה סביב הבגרויות: ציוני מועד א' במתמטיקה פורסמו רק לאלו שמוריהם הפרו את החלטת ארגון המורים והעבירו את ציוני המתכונות של התלמידים למשרד החינוך. התלמידים האחרים, כ-50%, לא ידעו מה הציון שלהם ויאלצו לגשת למועד ב' מבלי לדעת אם הם זקוקים לו בכלל. מגישת החדשות קרן מרציאנו, בעצמה אמא לתיכוניסט, זעמה על כך בשידור בערוץ 12.

קרן מרציאנו: "אנחנו ההורים אשמים, שאנחנו שותקים"

"יורקים עלינו בתחום הכי חשוב - החינוך של הילדים שלנו - ואנחנו מושכים בכתפיים", כך פתחה מרציאנו, "במשרדי החינוך והאוצר מאשימים את יו"ר ארגון המורים רן ארז, הוא אומר שהם משקרים. רן יו"ר הארגון כבר 27 שנים ומעמד המורים לא ממש השתפר בשנים האלה. רן, בחייאת, אולי תשחרר אותנו כבר ותן הזדמנות אחרת להנהגה של המורים? מהצד השני, שר החינוך קיש ושר האוצר סמוטריץ' - תגידו, אתם לא מתביישים? מאות אלפי תלמידים סובלים כבר יותר משנה, לא חשבתם למצוא זמן ולפתור את זה?".

לסיום, ביקשה להצביע על האשם העיקרי לדעתה: "אבל אתם יודעים מי הכי אשם במצב הזה? אנחנו ההורים, שאנחנו שותקים ונותנים למצב הזה להמשיך להתקיים", טענה מרציאנו, "סליחה ילדים, שאנחנו מפקירים אתכם".