אברי גלעד זועם: "בא לי להתפוצץ"

בעקבות הדיווח על מעצרם של חשודים ברצח מחבל נוח'בה בעוטף עזה בשבעה באוקטובר, איש התקשורת זועם: "לשחרר מיד את החשודים, לפצות אותם על הטרטור והטמטום. לנקות את המערכת מאנשים שלא מבחינים בין טוב לרע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/24 09:22 א בתמוז התשפד

אברי גלעד זועם: "בא לי להתפוצץ"
צילום: יוני זוננשיין

אחרי הדיווחים על מעצרם של חשודים ברצח מחבל נוח'בה בעוטף עזה בשבעה באוקטובר, אברי גלעד פרסם פוסט זועם ברשתות החברתיות תחת הכותרת "לפטר". גלעד כותב: "לפטר עוד היום, עד הצהריים, כל מי שבפרקליטות או במשטרה חושב שצירוף המילים 'רצח של מחבל נוח'בה ב 7.10' הוא אפשרי".

"אנשים חולים. לשחרר מיד את החשודים, לפצות אותם על הטרטור והטמטום. לנקות את המערכת מאנשים שלא מבחינים בין טוב לרע. לכו תדעו כמה נזקים הם עשו עד היום מתחת לרדאר. בא לי להתפוצץ, עוצר את עצמי כדי לא להפריע לשכנים. הוֹי הָאֹמְרִים לָרַע טוֹב וְלַטּוֹב רָע שָׂמִים חֹשֶׁךְ לְאוֹר וְאוֹר לְחֹשֶׁךְ שָׂמִים מַר לְמָתוֹק וּמָתוֹק לְמָר. ישעיהו", כתב איש התקשורת בזעם.

החשוד ברצח מחבל הנוח'בה: "אני מרגיש בגידה"

סהר אופיר, החייל שנחשד ברצח מחבל הנוח'בה התייחס אמש לראשונה לחקירה המתנהלת נגדו והציג את גרסתו לסדר השתלשלות האירועים בשבעה באוקטובר. "אני מרגיש בגידה מהמדינה בכל המובנים", אמר בראיון לחדשות 12. "לוקחים אותי, ובעצם מנסים להפוך אותי לעבריין בכוח".

במהלך הראיון, סהר חזר לרגעי המעצר. "מתקשרים אליי 'יש שוטרים, מחפשים אותך בבית'" סיפר. "אני משתף פעולה באופן מלא עם המשטרה, נותן להם גרסא מפורטת ומנומקת עם רשימות, עדים, סרטונים, מיקומים שהייתי, וכל דבר. בנוסף, אני מבקש מהם אפילו לערוך בדיקת פוליגרף. אין לי מה להסתיר. אני מופתע לגלות שהמשטרה מתעקשת לקחת אותנו למעצר. מגיעים לבית משפט השלום להארכת מעצר. בית משפט השלום ראה את שיתוף הפעולה המלא, קיבל את הגרסא שלי, ומחליט לשחרר אותי".

(גלנט בגבול עזה, יולי 2024)