בן כספית על תביעת הענק: "עורך הדין של הצד השני רצה קצת לייקים"

לאחר הפרסומים לפיהם הפסיד בתביעת דיבה וחוייב במאות אלפי שקלים, העיתונאי הגיב וגיחך על הפרסום: "תנו למכונת הרעל לחגוג, פסק הדין כבר בוטל". כספית יצטרך להגיש כתב הגנה חדש עד תחילת אוגוסט

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/24 22:24 כז בסיון התשפד

בן כספית על תביעת הענק: "עורך הדין של הצד השני רצה קצת לייקים"
בן כספית, עשו עליו סיבוב?, צילום: Moshe Shai,FLASH 90

שמו של העיתונאי בן כספית נקשר בחודשים האחרונים במספר תביעות דיבה, כולל אחת מראש הממשלה נתניהו. באחת התביעות, נתבע כספית בידי אזרח שכספית פרסם את תמונתו במסיבת עיתונאים של נתניהו בתחילת המלחמה ותהה מה מעשיו שם. הבוקר (ד') פורסם כי כספית הפסיד בתביעה ואולץ לשלם מאות אלפי שקלים, אלא שכספית עצמו הפריך את הטענה בעמוד ה-X שלו והסביר איכן עומדת התביעה.

ההסבר של כספית: "אץ-רץ לקבל פס"ד בהיעדר כתב הגנה"

"לכל מוקירי זכרי: תנו למכונת הרעל לחגוג, פסק הדין כבר בוטל" הסביר כספית, על נסיבות ביטול גזר הדין כתב כי "עורך הדין של הצד השני רצה קצת לייקים, אחרי שהסכים לבקשתה של עוה"ד שלי ליעד ורצהייזר על ארכה להגשת כתב הגנה, אץ-רץ לקבל פס"ד בהיעדר כתב הגנה. אופייני מאוד לתקופה". עתה לאחר ביטול פסק הדין יצטרך העיתונאי להגיש את כתב ההגנה שלו עד לתחילת חודש אוגוסט הקרוב כשרק לאחר מכן תתקבל החלטת בית המשפט.

בן כספית

בן כספית, צילום: Miriam Alster/Flash90

התביעה של נתניהו נגד כספית

ראש הממשלה נתניהו הגיש תביעת לשון הרע כנגד העיתונאים בן כספית ואורי משגב וכן נגד נגד פעיל המחאה גונן בן יצחק. סכום התביעה עומד על חצי מיליון שקלים והתביעה הוגשה בידי עו"ד אוריאל ניזרי. התביעה נחשפה בידי העיתונאי ביני אשכנזי.

התביעה של נתניהו מגיעה ברקע דברים שפרסמו לכאורה השלושה בנוגע למצבו הבריאותי של נתניהו. בכתב התביעה נכתב כי השלושה הפיצו "כי רה"מ הינו אדם חולה ו/או חולה במחלה קשה/סופנית, אשר מסתיר את מצבו הבריאותי הלקוי (מהשאין כן כמובן) מהציבור".