"תחושה קשה ממש": המתמודדים במירוץ למיליון סרבו להכנס לכנסייה בגלל שהם דתיים

הזוג החרדי בתוכנית הריאליטי נתקל בקונפליקט דתי כבר בפרק הפתיחה, עתה הם מסבירים מה גרם להחלטה שאיימה לגרום להדחתם: "אבל יש משהו שמחזיק אותנו, האמונה שלנו שאין מצב שבגלל כזה דבר נעוף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/24 21:43 כז בסיון התשפד

"תחושה קשה ממש": המתמודדים במירוץ למיליון סרבו להכנס לכנסייה בגלל שהם דתיים
מנחה המירוץ למיליון, צילום: משה נחמוביץ

במסגרת העונה החדשה של הריאליטי "המירוץ למיליון" מתמודדים בני הזוג החרדים אסתי ואיציק סוקולבסקי שינסו להגיע עד הסוף ולזכות במיליון שקלים. אלא שעבורם, בניגוד למתמודדים האחרים מחכים גם אתגרים הלכתיים בנוסף לאתגרי התוכנית. אחד שכזה התרחש כבר בפרק הפתיחה כאשר נדרשו המתמודדים להיכנס לכנסייה.

"בא לנו ככה שתחוו איתנו יחד מה הרגשנו כשהגענו לשם"

בני הזוג סירבו לקחת חלק במשימה למרות שעמדו בפני הדחה, אסתי שיתפה את תחושותיהם בעמוד האינסטגרם שלה: "קיבלנו ים תגובות אתמול על הפרק, ובמיוחד על משימת הכנסייה, ובא לנו ככה שתחוו איתנו יחד מה הרגשנו כשהגענו לשם" היא כותבת. "כשאנחנו מגיעים לכנסייה, ומבינים שצריך להיכנס פנימה זה חתיכת כאפה" היא מתארת את התפתחות העניינים, "כי אנחנו מבינים שאנחנו לא מסוגלים לבצע את המשימה".

היא מתארת את תחושותיהם בזמן המשימה: "זה קשוח מאד, כי עוברת בראש התחושה שאולי הכל נגמר עוד לפני שהתחיל, לא נוכל לבצע - נהיה אחרונים - נעוף הביתה בפרק הראשון וזו תחושה קשה ממש". היא סיימה וכתבה: "ההחלטה ברורה וחד משמעית לנו, אין סיכוי שאנחנו נכנסים, אבל יש משהו שמחזיק אותנו, וזה קודם כל אחד את השנייה, ושנית, האמונה שלנו שאין מצב שבגלל כזה דבר נעוף, פשוט אין סיכוי. איך זה נגמר, ראיתם לבד" אמרה על כך שצלחו את משימות הפרק ולא הודחו, "זה נתן לנו מלא כוח גם להמשך".