לוחם ריססו בעזה משפט משירו של חנן בן ארי - כך הוא הגיב

הזמר המצליח קיבל תמונה ובה קיר בעזה ועליו ציטוט משירו "עטלף עיוור", ששברה את ליבו: "כמעט כל מי שהיה במילואים ראה דברים שהנפש לא מסוגלת להכיל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/24 12:28 כז בסיון התשפד

לוחם ריססו בעזה משפט משירו של חנן בן ארי - כך הוא הגיב
חנן בן ארי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הזמר חנן בן ארי קיבל הבוקר (ד') תמונה ובה קיר בעזה, עליו לוחם ריסס ציטוט משירו "עטלף עיוור": "אני אינני מי שהייתי, מי שהכרת". התמונה שברה את ליבו של הזמר, שכתב על כך בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו. "גמר אותי", כתב הזמר, "אנחנו דואגים ומתעסקים בצדק בגורל החטופים, מספידים את הגיבורים שנפלו, מבקרים את הפצועים שנפגעו בגוף, אבל כמה אלפים נפצעו בנפש וכבר לא יחזרו להיות מי שהם היו בחיים הקודמים?".

חנן בן ארי נשבר: "כמעט כל מי שהיה במילואים ראה דברים שהנפש לא מסוגלת להכיל"

בן ארי המשיך וכתב: "כמעט כל מי שהיה במילואים בשנה האחרונה ראה וחווה דברים שהנפש פשוט לא מסוגלת להכיל... אנשים חוזרים הביתה וכולם מרגישים להם זרים. האישה, הילדים, ההורים, החברים. זה גומר אותי". בהמשך פנה ללוחמים: "בא לי לחבק כל אחד ואחת מכם גיבורים שלנו, תודה על כל מה שעשיתם ועדיין עושים בשביל שנוכל לנשום. הלוואי שתעזרו לנו לעזור לכם - שתספרו, שתדברו, שתבכו, שתפרקו את הכאב החוצה. הלוואי שהמדינה תתעורר ותתעדכן על החיים שלה ותבין את הכמויות החדשות של האנשים שזקוקים לעזרה".