"ארץ נהדרת הרסו לי את הקריירה - הייתי צריכה לבנות אותה מחדש"

הזמרת מאיה בוסקילה נזכרה במערכונים של תכנית הקומדיה בקשת 12 שהתבססו על דמותה: "זה פגע בי, בכיתי מלא. הייתי צריכה לבנות את התדמית שלי מחדש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/24 22:48 כו בסיון התשפד

"ארץ נהדרת הרסו לי את הקריירה - הייתי צריכה לבנות אותה מחדש"
מאיה בוסקילה, צילום: Moshe Shai,FLASH 90

בסוף השבוע האחרון הזמרת מאיה בוסקילה התראיינה לאתר "וואלה", וסיפרה על המערכונים של "ארץ נהדרת" (קשת 12) שפגעו בה. בעבר הקומיקאית עלמה זק גילמה את דמותה, שקיבלה את השם "מאיה בומבילה", וכיום הזמרת טוענת שנעשה לה נזק בעקבות החיקוי. "זה פגע בי, בכיתי מלא", הודתה הזמרת, "הייתי צריכה לבנות את התדמית שלי מחדש".

מאיה בוסקילה: "החיקוי בארץ נהדרת ממש לא הצחיק אותי"

כיום, שנים רבות אחר כך, בוסקילה מסוגלת להסתכל על הסיטואציה בהומור: "היום זה מצחיק אותי, אבל אז זה ממש לא הצחיק אותי. האני שלי, המהות שלי, מעבר ללהיות זמרת, היא דווקא כן להיות העיפרון הכי חד בקלמר. ומה שהם עשו לי השפיע עליי נורא - כי אנשים נתפסו לתוך זה בלי לדעת". כשנשאלה האם הרגישה שיש אלמנט גזעני, השיבה בחיוב: "הרי מה הם לקחו בעצם? את השם שלי, הוסיפו שם משפחה אחר - בומבילה - והוסיפו איזו מילה שאף פעם לא השתמשתי בה - 'אמאל'ה'. הם יצרו דמות, זה לא שהם חיקו אותי. זה מה שהפריע לי".

מאיה בוסקילה ב"ארץ נהדרת", ארכיון

מאיה בוסקילה ב"ארץ נהדרת", ארכיון צילום: צילום מסך קשת 12

"אמרתי לעלמה זק: אתם הורסים לי את הקריירה"

בוסקילה ניסתה לדבר עם זק שחיקתה אותה: "אני זוכרת שפעם אמרתי לה, 'אתם הורסים לי את הקריירה'. אני חושבת שהיא די הרגישה לא נעים". היום, היא מודה, הייתה שמחה מאוד שהדמות תשוב למסך. "אתה מבין? פרופורציות. יש רק דבר אחד שאני לא אתפשר עליו לעולם וזה המוזיקה שלי".