מגישת ערוץ 14: חליתי בעיניים כי תקפתי את אריה דרעי

אחרי שביקרה את יו"ר ש"ס בחריפות בעקבות קידום חוק הרבנים, דנה ורון מתנצלת באופן פומבי ופרטני ומספרת על דלקת העיניים שחטפה מיד אחרי הסרטון: "הבנתי שלא נהגתי כשורה, גם אם הייתה לי ביקורת לא זו הדרך בה הייתה צריכה להיאמר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/24 18:52 כו בסיון התשפד

מגישת ערוץ 14: חליתי בעיניים כי תקפתי את אריה דרעי
דנה ורון במונולוג תקיף על דרעי, צילום: צילום מסך, ערוץ 14

לפני כשבועיים פתחה מגישת הערוץ דנה ורון בביקורת חריפה במיוחד על יו"ר ש"ס, אריה דרעי, בעקבות חוק הרבנים. "קיבלת הזדמנות למחוק את בזיון אוסלו א' ופספסת", אמרה אז, "פידחת בעבר והנה אתה מתבוסס עם חוק הרבנים והג'ובים גם עכשיו. זה לא חרדי בעיני, ככה לא מתנהג אדם שחרד לדבר השם בזמן שכל אויבנו מחכים שנצא לבחירות כדי שהמלחמה הזאת תתמוסס". כעת ורון מפרסמת פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, ומתנצלת.

"הרב אריה היקר שלום", פתחה בפנייה, "חיבה מיוחדת שמורה לי לתנועת ש"ס, ולכן כשיש משהו שהתנועה האהובה הזו עושה שניראה כסותרת את דעת הרבי האהוב שלי כואב לי פי כמה. לא מדובר כאן בתנועה פוליטית רגילה אלא בציבור שבראשו עומד הצדיק הרב עובדיה זצ"ל ולכן כנראה שהעיניים נשואות באופן משמעותי ומדקדקים קלה כבחמורה".

"גם אם הייתה לי ביקורת, לא זו הדרך בה הייתה צריכה להיאמר"

את השורות האלה כתבה ורון ממחלקת העיניים באסף הרופא, בעקבות סיבוך בדלקת. "כחסידה של הרבי מיד כתבתי באיגרות קודש ומתשובתו הבנתי שלא נהגתי כשורה בסרטון האחרון שהוצאתי. גם אם הייתה לי ביקורת, לא זו הדרך בה הייתה צריכה להיאמר. אפשר היה כללי ולא פרסונלי, לדבר על מעשים ולא על אנשים - בטח לא על אנשים שעשו ועושים כל כך הרבה טוב למען עם ישראל. אני מצרה היום על הדרך שבה ניסחתי את הדברים ושואפת לתקן". בסיום התנצלה ורון: "מקווה שתוכל למצוא בליבך מקום למחול על כך לאחר שאביע את המסר גם בפרהסיה".

אריה דרעי.

אריה דרעי , צילום: Yonatan Sindel,Flash90

"שקלתי לפנות למיון, הרגשתי שהרבי מדבר על הסרטון שהוצאתי על אריה דרעי"

את אותן השורות שלחה מגישת ערוץ 14 גם לדרעי בפרטי. "המכתב הראשון נכתב ביום שלישי בשבוע שעבר אחרי הפטריוטים, הרגשתי רע וממש שקלתי לפנות למיון. הרבי ענה לי והרגשתי שהוא מדבר עליי ועל הגישה שלי לעצמי וגם על הסרטון האחרון שהוצאתי כביקורת על הרב אריה דרעי. המכתב השני הוא מענה לבקשת ברכה שנכתבה מאשפוז במחלקת עיניים, כתבתי לרבי שמקבלת על עצמי לא לדבר לשון הרע על עצמי ועל הזולת. מצטערת על הסרטון התוקפני הזה ומקבלת על עצמי להתנסח ולהתייחס למקרה ולא לאדם ומודה ועוזב ירוחם".