נטלי דדון נשברת: "כמה התפללנו"

הבשורה העצובה על פטירתה של ליאורה, אמה של נועה ארגמני, תפסה רבים בכאב גדול אחרי שנכנסה לליבותיהם. נטלי דדון ספדה: "זה תפס אותי חזק בבטן , בנשמה, יהי זכרך ברוך לעד מלאכית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/24 09:11 כו בסיון התשפד

נטלי דדון נשברת: "כמה התפללנו"
נטלי דדון, נפרדת בכאב, צילום: Jonathan Shaul/Flash90

ישראלים רבים חשבו הבוקר (ג') עצב רב עם הידיעה על פטירתה של ליאורה ארגמני לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. גם נטלי דדון, שפגשה את ארגמני במהלך החודשים האחרונים וליוותה אותה במאבק הכואב לשחרור ביתה נפרדה בכאב.

" type="video/youtube" />

"מוצאת בזה מעט נחמה עכשיו כשאת לא כאן"

ברשתות החברתיות כתבה: "ליאורה היקרה נחה עכשיו, זה תפס אותי חזק בבטן, בנשמה. כמה התפללנו שנועה תשוב, שתוכלי לראות אותה לפני… וראית. אושר גדול שטף את המדינה, מוצאת בזה מעט נחמה עכשיו כשאת לא כאן".

ליאורה ונועה, יהי זכרה ברוך

ליאורה ונועה, יהי זכרה ברוך. צילום: באדיבות המשפחה

דדון מוסיפה וכותבת: "ליאורה אהובה נוחי על משכבך בשלום, זכיתי לרגעים להכיר את האדם המופלא, הנעים והאופטימי שאת עם החיוך המבקש להסתיר את הכאב והדאגה. תרקדי לך שם, תחייכי, בביקור האחרון כבר לא הצלחתי להבין מה רצית לומר. הלב שלי כואב עכשיו, כל כך, יהי זכרך ברוך לעד מלאכית".

data-instgrm-version="14" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:540px; min-width:326px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> style=" background:#FFFFFF; line-height:0; padding:0 0; text-align:center; text-decoration:none; width:100%;" target="_blank">
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎

style=" color:#c9c8cd; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; font-style:normal; font-weight:normal; line-height:17px; text-decoration:none;" target="_blank">פוסט משותף על ידי ‏‎Nataly Dadon‎‏ (@‏‎natalydadon‎‏)‎‏