כוכב "ארץ נהדרת" נפרד: "אחרי הכתבה הזאת - פרשתי"

השחקן והקומיקאי אשר גילם את דמותו של "אדם" נפרד עם סיפור מרגש מהעבר: החלטתי שאני פוגש אותו איכשהוא. אז הגשתי מועמדות להיות כתב צעיר וריאיינתי אותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/24 17:33 כא בסיון התשפד

כוכב "ארץ נהדרת" נפרד: "אחרי הכתבה הזאת - פרשתי"
רועי בר נתן, צילום: Moshe Shai,FLASH 90

כוכב ארץ נהדרת, השחקן האהוב רועי בר נתן, נפרד היום (ה') מהזמר והשחקן אדם (חיים כהן), שנפטר הבוקר בגיל 64 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בפוסט ששיתף עם עוקביו באינסטגרם נפרד בן נתן, אשר גילם את דמותו של אדם בארץ נהדרת: "שהייתי בן 12 ראיתי אותו בפסטיגל ותוך כדי השיר 'גיבור מצוייר' החלטתי שאני פוגש אותו איכשהוא. אז הגשתי מועמדות להיות כתב צעיר של השבועון 'כולנו'. אחרי חודש קיבלתי תשובה שהתקבלתי. סידרו לי ראיון איתו והוא היה מקסים והכי מתוק. אחרי הכתבה הזאת פרשתי וזה היה הראיון האחרון".

"אפעל למעלה להשבת החטופים"

אדם, הותיר מילים אחרונות אותן ביקש לפרסם לאחר לכתו ואלו מובאות כאן לבקשת קרוביו: "אם אתם קוראים את המילים האלה סימן שאני בעולם שכולו טוב, ככה אומרים, עוד לא יכול להמליץ", כתב בהומור. "רוצה להודות על המסע המופלא והבלתי יאמן בחיים האלה, עשיתי המון, הייתי טוטאלי, הלכתי עד הקצה בכל דבר, באהבה, בחברות, ביצירה, נשארו לי כמה חלומות לא סגורים אבל לא המון" הוסיף. "תודה על אהבה, תודה על כל אדם שפגשתי, או השפעתי בצורה זו או אחרת, תודה על החיים. אם לא הצלחתי לסייע מלמטה בעניין השבת החטופים, אנסה לפעול מלמעלה. תהיו טובים, אוהב".