אבישי בן חיים: זה נראה כמו סאטירה מוגזמת, מחווה לסאלח שבתי

עיתונאי חדשות 13 פרסם בחשבון ה-X שלו תמונה של ועדת החקירה שמונתה לעסוק בפרשת הצוללות וטען שאינה אובייקטיבית. הקולגה אביעד גליקמן הגיב: "אתה קצת הרבה מביך את עצמך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/24 12:29 יט בסיון התשפד

אבישי בן חיים: זה נראה כמו סאטירה מוגזמת, מחווה לסאלח שבתי
אבישי בן חיים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במשך שמונה וחצי חודשים שמר עיתונאי חדשות 13, אבישי בן חיים, על שתיקה. ממש לאחרונה הוא שבר אותה, ונראה ששוב יש לו הרבה מאוד מה להגיד. בציוץ בחשבון ה-X שלו שיתף בן חיים תמונה של פאנל ועדת החקירה שמונתה לעסוק בפרשת הצוללות הכולל חברים מהעדה האשכנזית. "איך אנשים שמאמינים בדמוקרטיה ובערך השוויון מוכנים לקבל מסקנות של ועדת חקירה עם הרכב כזה כאובייקטיביות?", כתב בן חיים.

אבישי בן חיים: "עוד מעט ייצא יניב ביטון ויגיד: סתם זה רק מערכון מוקצן ומוגזם"

העיתונאי הוסיף: "זה נראה כמו סאטירה מוגזמת, מעין מחווה לסאלח שבתי, עוד מעט ייצא יניב ביטון ויגיד: סתם זה רק מערכון מוקצן ומוגזם".

הציוץ של בן חיים הצליח לגרור לא מעט תגובות, ביניהם של כתב המשפט בכאן 11, אבישי גרינצייג. "איך אנשים שמאמינים בדמוקרטיה ובערך השוויון מוכנים לקבל מסקנות של ועדת חקירה ששולחת מכתב אזהרה רק לאשכנזים? אני מבין שאתה רוצה לקדם את הספר החדש שלך, אבל זה מביך".

אביעד גליקמן: "אתה קצת הרבה מביך את עצמך"

גם אביעד גליקמן, הקולגה של בן חיים מאותו הערוץ, הגיב לו: "אבישי אחי בלי לפגוע בך אבל אתה קצת הרבה מביך את עצמך. קראת בכלל את החלטת הוועדה או שכמו במקרה מירי רגב והתחקיר של רביב החלטת שזה אנטי מזרחי בלי לראות? אני מקווה שעדיין נשאר בך משהו מהעיתונאי שהיה בך". בן חיים השיב: "יא אח, הביקורת שלך תמיד הגונה. אבל מתקבל על הדעת הרכב כזה בלי אף אישה או שזה צורם?".