צופית גרנט: "אני יותר דתייה מחילונית"

מגישת הטלוויזיה סיפרה בריאיון על האמונה בחייה ועל המקום הדתי בו היא נמצאת: "אם היית שואלת את שולי, הוא היה אומר לך שבשבילו אני הכי דתייה שיש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/24 15:55 יח בסיון התשפד

צופית גרנט: "אני יותר דתייה מחילונית"
צופית גרנט, צילום: אילן בשור

צופית גרנט, מגישת טלוויזיה המובילה את התכנית "אבודים" ברשת 13 כבר הרבה מאוד שנים, התראיינה למגזין "לאישה" וסיפרה על המשבר הרפואי שעברה וגם על המקום הנוכחי שלה בדת. המראיינת, אורית מרלין-רוזנצוייג, ביקשה ממנה לעשות סדר על מיקומה במפה האמונית, לאחר שהצהירה שהיא לא חילונית. "אני גם לא דתייה", השיבה גרנט, "למדתי קבלה, הדלקתי נרות שבת ואכלתי כשר הרבה לפני ששולי נכנס לי לחיים".

שולי רנד וצופית גרנט

שולי רנד וצופית גרנט, צילום: Gershon Elinson/Flash90

צופית גרנט: אני יותר דתייה מחילונית, אבל פרי ספיריט

המגישה הודתה שהיא לא תמיד שומרת שבת עד הסוף, "אבל אני רוצה להיות שם. ואם היית שואלת את שולי, הוא היה אומר לך שבשבילו אני הכי דתייה שיש". גרנט גם לא הולכת עם חולצות קצרות כשהיא לא עושה ספורט, עוד לפני שהכירה את שולי רנד בעלה. "עם כיסוי ראש אני הולכת 30 שנה, אני אראה לך תמונות שלי מגיל 25-20 בסיני עם מטפחות גבוהות. אני יותר דתייה מחילונית, אבל פרי ספיריט. האם הייתי רוצה מדינת הלכה? חס וחלילה".

צופית גרנט

צופית גרנט, צילום: תום ניסני

כשנשאלה על גיוס חרדים, השיבה: "אני חד־משמעית בעד שוויון בנטל. גם שולי. החרדים חייבים להתגייס, חוץ מהשפיצים של תלמידי הישיבות, שהולכים להיות דור הפוסקים הבא. שכל השאר יתגייסו במקום להסתובב ברחובות בלי לימודי ליבה ובלי רישיון, בבורות נוראית".