שמעון ריקלין מרוצה: לפני 10 שנים התחלנו מהפכה - החלום שלי התגשם

בוקר אחרי הריאיון של ינון מגל עם נתניהו בתכנית "הפטריוטים", פרשן ערוץ 14 מספר על הדרך שעברו עם הערוץ ומרעיף מחמאות על הקולגה: "בלי להתנפל ובלי להתנשף ובלי לכעוס ובלי להאשים ובלי להמריד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/24 10:30 יח בסיון התשפד

שמעון ריקלין מרוצה: לפני 10 שנים התחלנו מהפכה - החלום שלי התגשם
שמעון ריקלין, צילום: אמיר לוי/פלאש 90

ראש הממשלה נתניהו הגיע אתמול (א') לראיון בתכנית "הפטריוטים", ואם תשאלו את הפרשן שמעון ריקלין מדובר בניצחון. בפוסט שפרסם בחשבון ה-X שלו סיפר הפרשן על הדרך הארוכה שעבר הערוץ, והתמוגג לנוכח הריאיון של הקולגה ינון מגל. "לפני כעשר שנים התכנסנו חבורה של אנשים שחשבה שצריך לשנות את התקשורת הישראלית, והתווכחנו האם לעשות את זה מבפנים או להקים אלטרנטיבה תקשורתית מבחוץ", סיפר.

שמעון ריקלין: "החלום האישי שלי התגשם. השינוי פה"

"ינון, אראל ואני דגלנו באלטרנטיבה", המשיך, "ובמפגש עם הנהלת 14 ועוד חברים טובים יצרנו מפץ בתקשורת בישראל. אתמול בערב התמוגגתי עת ינון ניצח במספר הצופים את כל הערוצים כולל 12". בהמשך הרעיף מחמאות על ביצוע הריאיון: "בלי להתנפל ובלי להתנשף ובלי לכעוס ובלי להאשים ובלי להמריד. ככה ראיון כמו שצריך להיות, כשיחה בין אנשים".

ריקלין התרגש: "החלום האישי שלי התגשם. השינוי פה. וכעת נותרה הבחירה בידכם: האם להצטרף למהפכה הנפלאה שערוץ 14 מוביל שכולה אהבה לעם ישראל תורת ישראל וארץ ישראל, או להצטרף למגדפים לשורפי האסמים לחוסמי הכבישים לאלימים ולתומכיהם בתקשורת".