אתם כבר שנים מכירים את הלהיטים שלו, כעת הוא מוציא אלבום בכורה

אלנתן שלום, מוסיקאי שפרץ לחיינו בתוכנית "the voice", מוציא כעת אלבום בכורה בשם "נושם" המאחד את כל שיריו מהשנים האחרונות. באלבום, אלנתן שיתף פעולה עם אמנים רבים ובהם חנן בן ארי

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/24 13:39 יז בסיון התשפד

אתם כבר שנים מכירים את הלהיטים שלו, כעת הוא מוציא אלבום בכורה
אלנתן שלום, צילום: רגב גל

שלום, המוסיקאי שאחראי על להיטים של הכוכבים הגדולים וביניהם "אמא אם הייתי" של חנן בן ארי ו"קחי לך" של ריטה ומשי קליינשטיין, מוציא כעת אלבום המאגד את כל השירים שלו מהשנים האחרונות. לאלבום, שלום בחר לקרוא "נושם" על שם שיר הנושא. את השירים באלבום יצר אלנתן עם יוצרים רבים ומוכשרים, המוכר ביותר שבהם הוא חנן בן ארי. האלבום מביא איתו משב רוח שונה שנע בין פופ, מנגינות שמזכירות את בית הכנסת ברחובות ירושלים ומוסיקה ישראלית.

"כאשר הלוחמים מצוידים בציוד טקטי, לא רואים את הכיפה"

בחודש מרץ האחרון, לאחר שירות מילואים של מספר חודשים, שלום הוציא שיר ששמו "תן בי אהבה". בעקבות הוצאת השיר, פרסם אלנתן את חוויותיו על המילואים: "כאשר הלוחמים מצוידים היטב בציוד טקטי, לא רואים את הכיפה", שיתף, "בשטח - כולם תלויים בכולם. התל אביבי והמתנחל, הדתי והחילוני, הימין והשמאל, זה שאוכל בשר וזה שלא. בלילות הקשים שם, כשהנפש מבקשת רגע של נחמה, החיבוק של החבר שלך הוא הבית. כולם הופכים אחד. 'תן בי אהבה' הוא שיר שמהדהד בקשה אחת ויחידה - לא לחזור אחורה. רק ביחד".

נחשף לקהל הישראלי לראשונה בתוכנית "the voice"

שלום, בן 36, נשוי, אב למספר ילדים ומתגורר ביישוב כוכב השחר נחשף לקהל הישראלי לראשונה כאשר השתתף בעונה הרביעית של תוכנית הריאליטי "the voice". באודישן הראשון שאותו הוא עבר אלנתן ביצע את השיר שהלחין לחנן בן ארי והפך ללהיט "אמא אם הייתי". לאחר שהודח מהתוכנית, המשיך אלנתן לשתף פעולה עם מוסיקאים ולהוציא שירים אישיים, עד שעכשיו הוא הוציא את אלבום הבכורה שמאחד את כל שיריו מהשנים האחרונות.