עמית סגל מגיב לעיתונאי הוותיק: "הרבה כזבים בקריירה ארוכה מדי"

העיתונאי נחום ברנע ניסה לגחך על הפרשן הפוליטי בטורו השבועי ואף כינה אותו "הנחה המגזרי" בהתרסה, סגל שלף סרטון שהראה אחרת מדבריו ותקף: "זו פשוט שנאה יוקדת, חומצית, מרירה ומאכלת לדתיים ולימניים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/24 14:56 טו בסיון התשפד

עמית סגל מגיב לעיתונאי הוותיק: "הרבה כזבים בקריירה ארוכה מדי"
עמית סגל, מגיב לברנע, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

השבוע התקיים כנס "זמן הכרעה" שעלה לכותרות בשל העובדה בדובר צה"ל וסגן הרמטכ"ל אסרו על עופר וינטר לשאת בו דברים כפי שתכנן. בין משתתפי הכנס היו גם העיתונאים עמית סגל ונחום ברנע. בטורו השבועי ניסה ברנע לגחך על סגל ותיאר את כניסתו של וינטר לאירוע: "עמית סגל, המנחה המגזרי תרם את שנינותו מהבמה. "מעניין אם דובר צה"ל מרשה למחוא כפיים" אמר, הוא היה היחיד שצחק".

סגל הגיב לדברים ברשתות החברתיות וכתב: "קצת נבוכתי בשבילו. מה, ברנע לא יודע שיש דבר כזה וידאו בעולם? השנה הרי לא 1974 ואתה כבר לא ב'דבר'. למה להתעקש בכוח לצאת בדאי קטן מול כל המדינה?" סגל צירף גם סרטון על מנת להוכיח את דבריו.

נחום ברנע. ארכיון

נחום ברנע. ארכיון, צילום: Nati Shohat/Flash90

"שנאה יוקדת, חומצית, מרירה ומאכלת לדתיים ולימניים"

בהמשך הוסיף על ברנע: "הצחוקים הם כמובן הבל לא חשוב. זה השקר הקטן הזה, שמצטרף להרבה כזבים בקריירה ארוכה מדי, שמשמש דוגמא לשנאה שמקלקלת את השורה. זה לא אישי לדעתי (למרות שיש כאן גם עניין גילאי ברור). זו פשוט שנאה יוקדת, חומצית, מרירה ומאכלת לדתיים ולימניים שהוא תמיד ראה כנחותים ממנו. מפעל חייו (הכושל, ברוך ה') היה ניסיון לגמד, לזלזל ולבלום את מי שחושב אחרת ממנו".