ירון אברהם: "היא לא מלכה ולא אמיצה - יותר חצופה ואלימה"

עיתונאי חדשות 12 נחשף לתיעוד ובו פעילה חברתית תוקפת את דני דנון בזמן שהוא יושב בבית קפה, וביקר את התנהגותה: "דני דנון יכול לשבת בבית קפה בלי להיתקל במופע הברוטאלי וחסר המעצורים הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/24 17:53 יד בסיון התשפד

ירון אברהם: "היא לא מלכה ולא אמיצה - יותר חצופה ואלימה"
ירון אברהם, צילום: Channel 2 spokesman/cc-by sa

פעיל המחאה רן הר נבו פרסם בחשבון ה-X שלו תיעוד של חבר הכנסת מהליכוד דני דנון יושב בבית קפה ברמת השרון, כשחברת המועצה הדר שוייצר מפריעה לו ותוקפת אותו. "אין לך בושה?", הזדעקה, "הפקרתם את החטופים, חוק גיוס, איך אתה לא מתבייש לשבת פה? אתם הורסים את המדינה. אתה לא תשב פה בלי בושה!". המגיבים ברשת עודדו את שוייצר והריעו לה, אך ירון אברהם חשב אחרת לגמרי.

ירון אברהם: "דני דנון יכול לשבת בבית קפה בלי להיתקל במופע הברוטאלי וחסר המעצורים הזה"

עיתונאי חדשות 12 שיתף את הסרטון וכתב: "קורא פה את התגובות. היא לא מלכה ולא אמיצה, יותר לכיוון של חצופה ואלימה", טען, "דני דנון יכול לשבת בבית קפה בלי להיתקל במופע הברוטאלי וחסר המעצורים הזה".

"צר לי על חוסר הנוחות העמוק שלך, מקווה שתצליח להתגבר"

הר נבו כתב בתגובה: "ירון שלום, ברוטאליות היא משטרה שעוצרת באלימות בלתי נסבלת מפגינים לא אלימים כבר מספר חודשים. חוסר מעצורים הוא העברת חוק גיוס מזעזע באמצע מלחמה, התעסקות בחוקי רבנים, מינוי מקורבים לפרויקטורים ועוד ועוד ועוד", המשיך ופירט את מחדלי הממשלה לדעתו, "מפגינה שמרימה קול בבית קפה מייצרת אמנם חוסר נוחות, מייצרת סיטואציה לא נעימה לעין, אבל זה עדיין חלק מהמשחק הדמוקרטי, זה עדיין דרך לגיטימית לחלוטין להביע מחאה כנגד ממשלה שבזה לכל מי שלא הצביע לה. צר לי על חוסר הנוחות העמוק שלך, מקווה שתצליח להתגבר".