"אני דתייה מאז ומעולם - חיללתי שבת כדי לראות אם מעיין אדם ילדה"

אושיית הרשת ערכה פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה, ואחת העוקבות שיתפה אותה בוידוי מפתיע: "אני דתייה מאז ומעולם, ובשבת האחרונה נכנסתי כל כמה דקות לראות אם ילדת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/24 16:58 יג בסיון התשפד

"אני דתייה מאז ומעולם - חיללתי שבת כדי לראות אם מעיין אדם ילדה"
מעיין אדם, צילום: רפי דלויה, HOT

בשבוע האחרון אושיית הרשת מעיין אדם הביאה לעולם בת שנייה יחד עם בן הזוג יובל צלנר, אחות לתבור הבכורה. אחרי שהעניקו לתינוקת את השם קדם ולאחר מספר ימי מנוחה התפנתה האושייה לפעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה, ואפשרה לעוקבות לכתוב ככל העולה על רוחן. אחת העוקבות הפתיעה בשיתוף אישי.

מעיין אדם: "זה לא מביך, זה מעיד על הלב שלך ושאכפת לך"

"זה מביך טילים", פתחה העוקבת, "אני דתייה מאז ומעולם, ובשבת האחרונה נכנסתי כל כמה דקות לראות אם ילדת. פיקוח נפש". אדם השיבה בחמלה: "זה לא מביך, זה מעיד על הלב שלך ושאכפת לך עד כדי כך ממישהו שהוא לא את".

עוקבת אחרת שאלה איך הבת הבכורה, תבור, קיבלה את אחותה החדשה. "קודם כל נתנו לה עגלה עם בובה", סיפרה אדם, "היא התעסקה בזה כל היום והפכה ממטופלת למטפלת. היא הרגישה שיש שתי בובות חדשות בבית, אחת שלה ואחת שלי וזה לא על חשבונה. זה עבד". אדם הוסיפה וסיפרה לעוקבות שתדרכה את כל המבקרים להתייחס קודם כל לתבור ורק אחר כך אליה ולתינוקת. "ועדיין ניכר שתבור מוצפת ומבולבלת, וזה מכווץ את הלב אבל זה החיים וזה יעבור, ילדתי לה את החברה הכי טובה שלה".