קרן פלס: ככה נראית ונשמעת אמא לוחמת

הזמרת המצליחה שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון של מרב לשם גונן, אמה של החטופה רומי גונן, נואמת במועצת האו"ם לזכויות אדם: "כל אדם בארץ ובעולם צריך לשמוע זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/24 16:31 יג בסיון התשפד

קרן פלס: ככה נראית ונשמעת אמא לוחמת
קרן פלס, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מאז פרצה המלחמה בשבעה באוקטובר, הזמרת קרן פלס משתדלת לעשות הכל כדי להעלות את המודעות בנושא החטופים ולהביא לשובם. כעת שיתפה הזמרת את נאומה של מירב לשם גונן, אמה של החטופה רומי גונן, במועצת זכויות האדם של האו"ם בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה. "כל אדם בארץ ובעולם צריך לשמוע את הנאום של מירב לשם גונן הרגע במועצת האו"ם לזכויות אדם", טענה פלס.

קרן פלס: "אלה הפנים היפות והכואבות של ארץ ישראל"

בהמשך תיארה הזמרת את הסיטואציה: "מוקפת אויבים שנואמים לפניה ואחריה, חלקם במסווה של הומניטריות, כמעט כולם בהתעלמות מוחלטת ממה שקורה ממה עכשיו בעזה לנשים שלנו, לגברים, ממה שכבר הוכח שקרה ביום השחור של אוקטובר, היא רואה אותם מסיטים מבט ומישירה כפליים כי לנגד עיניה רק דבר אחד - להחזיר את רומי שלה, ילדה בת 23 שנחטפה אל מציאות חסרת רחמים ועדיין מוחזקת שם".

עוד כתבה: "היא לא עושה את זה רק למענה, אלא למען כל מאה ועשרים החטופים שלנו והמשפחות שלהם, למען הארץ שלנו, למען המין האנושי כולו והאנושיות עצמה. ככה נראית ונשמעת אמא לוחמת. אלה הפנים היפות והכואבות של ארץ ישראל".