עיתונאי גל"ץ לשעבר: "במצב מלחמה נראה לי קצת הזוי ללכת לשרת בגלי צה"ל"

בשולי השיח על גיוס החרדים, העיתונאי דיבר בתוכנית הרדיו שלו על שירותו הצבאי בגלי צה"ל ואמר כי אם היה מתגייס בזמן מלחמה, לא היה מתגייס לתחנת הרדיו: "נראה לי קצת הזוי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/24 09:55 יא בסיון התשפד

עיתונאי גל"ץ לשעבר: "במצב מלחמה נראה לי קצת הזוי ללכת לשרת בגלי צה"ל"
אסף ליברמן, "ניסיתי להתקבל גם לתזמורת צה"ל", צילום: Gili Yaari/Flash90

העיתונאי אסף ליברמן שיתף היום (ב') במהלך תוכנית הרדיו "קלמן ליברמן" ברשת ב', כי אילו היה מתגייס כיום במהלך המלחמה, לא היה מתגייס לתחנת הרדיו גלי צה"ל שם שירת בצעירותו. את הדברים אמר בשולי דיון על חוק הגיוס ובעקבות טענה שהופנתה ברשת שהשוותה בין המשרתים בגל"צ לבין האברכים החרדיים שאינם משרתים.

150 גל"צניקים

"רגע של הסתייגות" פתח ליברמן את השעה השנייה של התוכנית, "66 אלף צעירים חרדים היו יכולים להתגייס ולא מתגייסים בגדול, לגלי צה"ל מתגייסים 150 איש" אמר המגיש. הוא הסביר את נסיבות גיוסו לגלי צה"ל ואמר: "ניסיתי להתקבל גם לתזמורת צה"ל וגם ללהקות צבאיות, היה לי פרופיל נמוך, 64".

גלי צה"ל, שורת מינויים

גלי צה"ל, לא בזמן מלחמה. צילום: CC BY-SA 4.0, wikipedia, Oren Rozen

"נראה לי קצת הזוי בשלב הזה ללכת לשרת בגלי צה"ל"

בשלב זה הסביר מדוע לא היה מתגייס לתחנה אילו הסיטואציה הייתה דומה למצב כיום: "אני חושב שאם הייתי מתגייס היום לצה"ל גם עם הפרופיל הנמוך, אבל במצב מלחמה, נראה לי קצת הזוי בשלב הזה ללכת לשרת בגלי צה"ל" אמר, והסביר: "בזמן שתוקפים אותנו בצפון ובדרום והרמטכ"ל אומר 'אנחנו זקוקים לחיילים'".