עיתונאי חדשות 12 לא מתרגש מהביקורת: אין לנו בחברת החדשות טילים

יבגני זרובינסקי התקומם על הבחירה של ערוצי הטלוויזיה להמשיך לשדר תכניות כרגיל בזמן שהצפון מופזג ללא הפסקה - עיתונאי חדשות 12 הגיב: "מתברר שאין לנו בחברת החדשות טילים אבל אומרים שלממשלה יש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/24 10:35 ז בסיון התשפד

עיתונאי חדשות 12 לא מתרגש מהביקורת: אין לנו בחברת החדשות טילים
חדשות 12, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

במהלך חג השבועות שוגרו 200 רקטות לצפון, לאחר חיסול בכיר בחיזבאללה. אושיית הרשת יבגני זרובינסקי הופתע לגלות שעל אף המטח הכבד ערוצי הטלוויזיה המשיכו עם השידורים כרגיל, וצייץ על כך ברשת ה-X: "בפעם העשירית מהבוקר חיזבאללה לקח אחריות על ירי מטחים חסרי תקדים בצפון ופגיעות ישירות. מעל 160 רקטות שוגרו לגליל לאחר החיסול בלבנון. ובטלוויזיה גלית ואילנית".

"אם היו 160 שיגורים לתל אביב, היו משדרים גלית ואילנית?"

יוסי מזרחי, כתב תחקירים ומגזין חדשות 12 - אותו ערוץ בו שודרו גלית ואילנית - השיב על הציוץ: "הי. בדיוק סיימתי בדיקה עם המנכ"ל, מתברר שאין לנו בחברת החדשות טילים, מטוסים או אוגדות של לוחמים מסתערים אבל אומרים שלממשלה יש". זרובינסקי הגיב בחזרה: "מה הקשר אחי? מישהו אמר שהערוצים זה צבא? אם היו 160 שיגורים לתל אביב, היו משדרים גלית ואילנית?".

אשת התקשורת והעורכת טלי בן עובדיה הצטרפה לדיון: "מה הקשר יוסי יקירי?", כתבה, "הטענה במקומה. טיל אחד על תל אביב משנה מתכונת שידורים, 200 טילים על הצפון כלום ושום דבר. אף אחד לא טען שהתקשורת צריכה להילחם בחיזבאללה, אבל לשדר את המתרחש? יש יותר מובן מאליו מזה?".