העוקבים של גיא הוכמן תוקפים אותו: "מת עליך אבל הפעם הגזמת"

הקומיקאי הגיע עם אשתו להופעה של הלהקה הבינלאומית באתונה וניסה לטפס על הבמה עם דגל ישראל, אך נפל בדרך וגרם לסולן לעצור. העוקבים תקפו: "יש פעמים שצריך לנשום עמוק ולהרגיע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/24 16:46 ד בסיון התשפד

העוקבים של גיא הוכמן תוקפים אותו: "מת עליך אבל הפעם הגזמת"
גיא הוכמן, צילום: פרטי

הקומיקאי גיא הוכמן לא הצליח להיות אורח רגיל בהופעה של הלהקה קולדפליי באתונה. הוכמן כמו הוכמן החליט לקחת את זה צעד קדימה - וכשהוא אוחז בדגל ישראל הוא ניסה לעלות לבמה. אלא שהפעם המשימה לא צלחה, והקומיקאי התרסק בדרכו לבמה ואף גרם לסולן כריס מרטין לעצור את ההופעה. הוכמן אולי חשב שזה משעשע, כפי שכתב בפוסט שפרסם באינסטגרם ("עם ישראל חי, אני פחות") אך הגולשים פחות התחברו.

גיא הוכמן ניסה להתפרץ לבמה - העוקבים פחות התחברו

"הישראלי המכוער", נכתב לו בתגובות לפוסט שפרסם, "הגזמת הפעם, זה לא הסברה טובה", הוסיפה אחת העוקבות. אליהם הצטרפו עוד ממעריציו: "מת עליך אבל יש דברים שלא עושים", "שמחה שלא הצלחת", "יש פעמים שצריך לנשום עמוק ולהרגיע" ועוד. ברשת ה-X התגובות החמירו עוד יותר. "כמו כל הופעה אחרת של גיא הוכמן", כתב עורך הדין דן עדין, "שילוב של בושה ומבוכה. לשם שינוי הפעם זה גם קצת מצחיק".

הכתב עירד עצמון הגיב: "למה גיא הוכמן הוא כזה נרקומן צומי מביך במקום להיות נרקומן רגיל מגניב כמו שאר בני האדם?" ואליו יצטרפו עשרות ממים ובדיחות על הקומיקאי. חיים לוינסון, שכבר תקף אותו לא פעם, כתב על סרטון הנפילה: "הסרטון הכי כיף שראיתי מאז שחרור החטופים".