"חבר הכנסת היה אמור להגיע לאולפן - הוא ביטל כי אמא של חטופה תשב שם"

העיתונאי יאיר שרקי זעם על התנהלות הממשלה המנותקת ושיתף בסיטואציה שהתרחשה בתכניתו המשותפת עם אברי גלעד: "חבר כנסת מהליכוד היה אמור להגיע - כשהוא גילה שמירב לשם גונן יושבת באולפן הוא ביטל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/24 13:09 כט באייר התשפד

"חבר הכנסת היה אמור להגיע לאולפן - הוא ביטל כי אמא של חטופה תשב שם"
יאיר שרקי, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

יאיר שרקי, עיתונאי חדשות 12, התארח בתכנית "חמש עם רפי רשף" ותקף את התנהלות הממשלה הנוכחית. בדבריו שיתף על מקרה אקטואלי שהתרחש בתכניתו המשותפת עם אברי גלעד. "אני מודה לאל על ממשלה שחיה במציאות חלופית", פתח שרקי, "וזה כל הממשלה. זה ראש הממשלה שמגיע לקריית שמונה ובמציאות חלופית יש ראש עיר אחר - מי שהוא תמך בו ולא מי שנבחר כדי שחלילה לא תהיה ביקורת - וזה מירי רגב, סמוטריץ' ש'לא קשור', גולדקנוף שלא יודע שפינו את מטולה".

יאיר שרקי: "חברי הכנסת חיים במציאות חלופית"

בהמשך שיתף העיתונאי באירוע שהתרחש רק אתמול (ד') בערב: "הגשתי כאן את הרצועה עם אברי והיה חבר כנסת מהליכוד שהיה אמור להגיע - כשהוא גילה שמירב לשם גונן יושבת באולפן הוא ביטל. ללמדך את המציאות החלופית שבה הם חיים - הם רוצים לחיות בעולם מפולטר, לא לפגוש את המציאות, לא להכיר בה. זאת הסיבה שנתניהו לא הגיע לטקסים ביום העצמאות - הוא לא רצה לפגוש ציבור. הם חיים בתוך בועה סטרילית שבה קורים רק דברים נפלאים ולהם אין קשר לשום דבר אחר".