העיתונאי הבכיר נפרד בכאב: "מסתכל על התמונה ולא מאמין"

העיתונאי יניר קוזין קיבל בזעזוע את מותו של סמ"ר רפאל קאודרס ז"ל בגבול הצפון. הוא ספד לו: "אין לי מילים, אין לי אוויר, הכי טוב, הכי נעים, כולו טוב ונתינה וחוכמה ועצה ואדיבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/24 11:23 כט באייר התשפד

העיתונאי הבכיר נפרד בכאב: "מסתכל על התמונה ולא מאמין"
קוזין, נפרד מחברו שנפל, צילום: גלי צה"ל

הבוקר הודיע דובר צה"ל את הבשורה הקשה על נפילתו של חייל צה"ל סמ"ר רפאל קאודרס ז"ל בתקרית הקשה אתמול (ד') בחורפיש. קאודרס, בן 39, תושב צור הדסה הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. הוא שירת כרכז מסורת ורוח בגדוד 5030 בחטיבה 228, חטיבת אלון. העיתונאי יניר קוזין, ספד לו.

סמ"ר (במיל

סמ"ר (במיל') רפאל קאודרס ז"ל, צילום: דובר צה"ל

"קשה להסביר כמה טוב ומתוק היה אדם"

"אין לי מילים, אין לי אוויר, הכי טוב, הכי נעים, כולו טוב ונתינה וחוכמה ועצה ואדיבות. לא מצליח להאמין. מסתכל על התמונה ולא מאמין" כתב קוזין על קאודרס. בהמשך שיתף בהודעה ששלח קאודרס בקבוצת וואטסאפ משותפת והוסיף: "קשה להסביר כמה טוב ומתוק היה אדם". גם העיתונאי ישי שנרב ספד: "אחד האנשים הכי חמודים שהכרתי".

בישיבת הכותל ספדו

בישיבת הכותל, אשר רפאל נמנה על בוגריה, ספדו לו הבוקר: "משפחת ישיבת הכותל, ראש הישיבה, רבנן ותלמידהון, משתתפים בצערה של משפחת קאודרס על נפילתו בקרב של בוגרינו סמ"ר במיל' רפאל קאודרס הי"ד. בוגר מחזור ל"ז, חתנם של הרב שמעון וחיותה דויטש יבלח"ט (בוגר מחזור י"ד)" כתבו.

הלוויתו תתקיים היום, יום חמישי כ"ט באייר תשפ"ד בשעה 16:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בכפר עציון. המשפחה תשב שבעה ברחוב נחליאלי 16, צור הדסה (בין השעות 9-14 ו16-21).