מגיש ערוץ 14 עונה למבקרים: "אני יודע לשיר שירים שלמים בערבית"

מגיש ערוץ 14 שי גולדשטיין, טען שהותקף לאחר שהצטלם עם הזמר איציק קלה ושר בערבית. הוא השיב למבקרים: "מה כל-כך קשה להם לקבל שאיציק קלה הוא גיבור תרבות של נעורי? הגנים המזרחיים נמצאים בי מיום לידתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/24 15:20 כח באייר התשפד

מגיש ערוץ 14 עונה למבקרים: "אני יודע לשיר שירים שלמים בערבית"
ערוץ 14, שי גולדשטיין עונה למבקרים, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

"מה כל-כך קשה להם לקבל שאיציק קלה הוא גיבור תרבות של נעורי?", כך כותב איש ערוץ 14 שי גולדשטיין בעמוד ה-X שלו. הדברים של גולדשטיין מגיעים לאחר שלדבריו הותקף ברשת לאחר שפרסם סרטון עם הזמר איציק קלה.

"הגנים המזרחיים נמצאים בי מיום לידתי"

"למה הם כותבים לי הודעות כמו 'אין סיכוי שזה אמיתי' או 'מצאת פתאום גן מזרחי מאז שאתה ביביסט?'. אז לא, לא מצאתי גן מזרחי. הגנים המזרחיים נמצאים בי מיום לידתי" הוא כותב ומוסיף את שורשי משפחתו: "אימי היקרה היא מיצריה שנולדה בקהיר. שפת אימי היא ערבית. המוסיקה ששמעתי בילדותי ברדיו שהייתה שמה לי בלול הייתה בערבית".

גולדשטיין שיתף כי פריד אל אטרש, עבד אל חלים חאפז, עבד אל וואהב, אום כולתום היו הזמרים ששמע בנערותו לצד הסמית'ס, קיור, ספרינגסטין, קווין וגם הזמרים הישראלים איציק קלה, חיים משה, אלי עידן, צמח צוריאל, ישי לוי, נתי לוי "והרשימה עוד ארוכה" הוא כותב, "כן אני יודע לשיר שירים שלמים בערבית".

שי גולדשטיין

שי גולדשטיין, "הגנים המזרחיים נמצאים בי מיום לידתי". צילום: עופר חגוב

"זה מרגש בשבילי כמו לשיר עם ספרינגסטין"

על הסרטון עם קלה כותב גולדשטיין: "בנערותי איציק קלה היה אחד הזמרים האהובים עלי, הקשבתי לו מלא. לא נהייתי מזרחי 'מאז שנהייתי ביביסט' כי תמיד הייתי מזרחי ואף פעם לא נהייתי ביביסט". הוא סיים וכתב: "כן, התרגשתי מאוד לפגוש את איציק קלה, גיבור נעורי, ולשיר איתו ביחד את 'פוג אל נחל' בערבית, זה מרגש בשבילי כמו לשיר עם ספרינגסטין את בורן טו ראן. אוהב אותך איציק".