בעקבות הסערה - מגישי ערוץ 14 מתנצלים בשידור חי: "טעינו"

אראל סג"ל ושמעון ריקלין שספגו ביקורות רבות בשבוע האחרון פתחו את תוכניתם בהתנצלות כלפי אלה שנפגעו משידור האייטם והודו: "בדיעבד, יכול להיות שטעינו". עם זאת הבהירו: "הייתה לנו בפירוש כוונה טובה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/24 20:46 כה באייר התשפד

בעקבות הסערה - מגישי ערוץ 14 מתנצלים בשידור חי: "טעינו"
ריקלין וסג"ל, צילום: צילום מסך

בשבוע שעבר עמדה תוכניתם של אראל סג"ל ושמעון ריקלין בערוץ 14 במרכזה של סערה ציבורית, לאחר ששידרו בתוכניתם אייטם שקישר בין העמדות הפוליטיות לבין הסיכוי להירצח ב-7 באוקטובר. מספר ימים לאחר מכן, ריקלין וסג"ל התנצלו בשידור חי והבהירו: עשינו טעות.

הייתה לנו כוונה טובה

"אני באמת מתנצל מקרב לב מכל מי שנפגע" פתח ואמר סג"ל. "בימים האחרונים קיבלתי הרבה הודעות מתושבי העוטף שנעלבו ממש מהאייטם שעשינו על המחקר. בדיעבד, אם הייתי יודע שזה מה שיהיה, ומטרתנו לא תושג, לא היינו עושים את האייטם הזה. זו לא הייתה הכוונה, הייתה לנו בפירוש כוונה טובה. אני מודה בטעות ומבקש סליחה ממי שנפגע".

ריקלין הסכים איתו והוסיף: "יכול להיות שהיינו צריכים לעשות את זה בצורה אחרת". עם זאת הקפיד להדגיש שוב: "זה לא סקר של ערוץ 14 ולא מחקר של ערוץ 14, זה סוג של בדיקה שעשה דוקטור פיזיקאי. זה היה אייטם בתוכנית, ראיינו אותו". עם זאת הוא המשיך ואמר "אולי אנחנו טעינו".

סג"ל מיהר להבהיר שוב כי הוא מתנצל בשביל הנפגעים, ולא בשביל יחסי הציבור: "אני לא אומר את זה בגלל הרשות השנייה ולא בגלל כל הטרמפיסטים עלינו, אני אומר את זה באמת מקרב לב. לא הייתה כוונה ולא צל של כוונה. אם פגעתי אני מתנצל".