יעל בר זוהר נפרדת: נתת לי הכל

הדוגמנית והשחקנית נפרדת מאביה שהלך לעולמו בסדרת סטוריז בחשבון האינסטגרם שלה: "איך נפרדים בכלל מאבא? יש דבר כזה? אני לא רוצה להיפרד ואני גם לא אפרד ממך לעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/24 09:42 כב באייר התשפד

יעל בר זוהר נפרדת: נתת לי הכל
יעל בר זוהר, צילום: שחר גאיה ביטון

השבוע נפרדה הדוגמנית והשחקנית יעל בר זוהר מאביה שהלך לעולמו. בסדרת סטוריז בחשבון האינסטרם שלה היא ספדה לו. "איך נפרדים בכלל מאבא? יש דבר כזה? אני לא רוצה להיפרד. ואני גם לא אפרד ממך לעולם - הדם שלך זורם לי בגוף ואני המשך ישיר שלך. נתת לי כל כך הרבה ממך. נתת לי הכל. את כל מה שיש לך וכל מה שאין".

יעל בר זוהר סופדת: "איך נפרדים? אני לא רוצה להיפרד"

בהמשך נזכרה בחוויות משותפות שלהם יחד - בפעם שלימד אותה לשחות, לרכב על אופניים, כשהסיע אותה לאודישנים ברחבי הארץ. "למרות שאמא חששה מהמקצוע כי הייתי ילדה צעירה אני רציתי ואתה הקשבת ואפשרת לי לפרוח ולהגשים את החלום". בר זוהר המשיכה וכתבה: "אבא. אין מישהו בעולם הזה שאוהב אותי כמוך. מעריץ מספר 1. תמיד מתגאה בי. לאן שלא הלכת טרחת לומר לכולם 'אני אבא של יעל בר זוהר'".

הדוגמנית התקשתה לעכל: "לא מאמינה שלא אראה אותך שוב יותר. אני כבר מתגעגעת. למרות המחלות שפקדו אותך לא ויתרת. לא התלוננת, לא משנה כמה סבלת, וסבלת בשנים האחרונות מאוד". בהמשך התנצלה: "אבא שלי, סליחה. סליחה על כל הפעמים ששקעתי בעצמי ולא באתי מספיק לבקר. סליחה שהייתי מתווכחת איתך בעבר לא מעט". האב אהב את גיא, בעלה, מההתחלה: "חיבור משמיים. גיא היה מצחיק אותך וראיתי כמה אתה מאושר ואוהב אותו כמו בן שלך. היחידי שהצליח להצחיק אותך כמו שאף אחד מאיתנו לא יכל".