יחליף את פרשן ערוץ 14: הכתב הצבאי החדש של מקור ראשון

שינויים במקור ראשון: ישי אלמקייס, כתב הבריאות והרווחה בעיתון מונה לכתב הצבאי והוא יחליף את נועם אמיר אשר עבר לערוץ 14, שם הוא משמש כפרשן ביטחוני: "מכיר היטב את עולם הביטחון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/24 17:06 יט באייר התשפד

יחליף את פרשן ערוץ 14: הכתב הצבאי החדש של מקור ראשון
ישי אלמקייס, צילום: ללא

מינוי חדש במקור ראשון: ישי אלמקייס, כתב הבריאות והרווחה של מקור ראשון מונה לכתב הצבאי של העיתון, במקום נעם אמיר אשר עבר לערוץ 14. אלמקייס בן 31, נשוי לענבר, במקור מירוחם וכיום מתגורר בירושלים, בעל תואר בתקשורת במכללת ספיר. את דרכו העיתונאית התחיל באתר כיפה, אחרי כשנתיים התחיל לעבוד ככתב מגזין במקור ראשון, ולפני שנה נכנס לתפקיד כתב לענייני חינוך, בריאות ורווחה.

"זכות גדולה לסקר בתקופה כזאת את התחום הצבאי"

לכבוד המינוי אמר אלמקייס: "אני מודה לעורך אלעד טנא ולמנכ"ל דורון ביינהורן על האמון. אני נרגש מאוד לקבל את תפקיד הכתב הצבאי של עיתון מקור ראשון ומודה על ההזדמנות להמשיך לעבוד בצוות המוכשר והמקצועי של העיתון והאתר. זאת זכות גדולה לסקר בתקופה כזאת את התחום הצבאי ואעשה כמיטב יכולתי לספק לקוראים תובנות מעמיקות ופרשנות מקצועית על הנעשה בזירה הצבאית".

"מכיר היטב את עולם הביטחון ואת האתגרים העומדים בפני צה"ל"

עורך מקור ראשון, אלעד טנא, בירך על המינוי החדש: "ישי אלמקייס הוכיח את עצמו ככתב מוכשר ומסור במהלך עבודתו במערכת, ואנו בטוחים שגם בתפקידו החדש ימשיך לספק לקוראים באתר ובעיתון תובנות מעמיקות וכתבות עומק איכותיות. ישי צבר ניסיון רב במהלך עבודתו במערכת, הוא מכיר היטב את עולם הביטחון ואת האתגרים העומדים בפני צה"ל, ואנו מאמינים שידע וניסיון אלו יהיו נכס משמעותי עבורנו. אני מאחל לישי הצלחה רבה בתפקידו החדש אנו בטוחים שיעשה עבודה מצוינת ויספק לקוראי 'מקור ראשון' את התכנים הטובים ביותר".