"הוא מרגיש צורך להסוות את זה שהוא דתי, להכניס את הציציות"

קורין גדעון פרסמה סרטון בחשבון האינסטגרם שלה ובו שיתפה על מקרה ששמעה מטכנאי מזגנים שהגיע אליה: "הוא מרגיש צורך להסוות את זה שהוא דתי כי הוא מקבל תגובות כל כך קיצוניות" | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/24 16:50 יט באייר התשפד

"הוא מרגיש צורך להסוות את זה שהוא דתי, להכניס את הציציות"
קורין גדעון וחילי סורוצקין, צילום: אור גפן

מאז שקורין גדעון התחתנה עם חילי סורוצקין, שגדל במשפחה חרדית, היא מרבה לצאת להגנתו של הציבור החרדי בישראל. אתמול (א') היא פרסמה סרטון בחשבון האינסטגרם שלו ובו שיתפה במקרה מזעזע שנתקלה בו: "יצאו מפה עכשיו שני טכנאי מזגנים שסיפרו לי משהו שממש העציב אותי", פתחה, "אחד מהם סיפר לי שהם מגיעים לבתים ולפעמים הוא מרגיש צורך להסוות את זה שהוא דתי, להכניס את הציציות וללכת עם כובע קסקט כי הוא מקבל תגובות כל כך קיצוניות, כי החרדים הם אוכלי חינם ופרזיטים".

קורין גדעון: "באתי משנאת חרדים, אני לא שופטת"

גדעון ביקשה להזכיר שגם היא בעצמה הייתה שותפה לתחושות האלה. "אני באתי משם, באתי משנאת חרדים", הודתה, "לכן אני גם לא שופטת, אני מבינה מאיזה מקום זה בא, אבל כשנכנס טכנאי מזגנים וזה שהוא דתי גורם לך להעיר לו הערות…", היא כעסה. גדעון המשיכה: "נכון, אף צד לא חף מבעיות וגם לחרדים יש את הסטיגמות שלהם עלינו, אבל הוא אומר לי 'אני עשיתי צבא, אני עובד רגיל ומשלם מיסים', אף פעם אי אפשר לדעת מי עובד מולנו. הייתה איזו אופוריה בחודש חודשיים הראשונים של המלחמה וזה נעלם כלא היה, חזרנו לאותה שנאת אחים. כשאנחנו מאוחדים מי יכול עלינו?".