כתב חדשות 12 עוקץ את האירופאים: "תודה שאתם הקול של רוצחים ואנסים"

אלעד שמחיוף, שליח חברת החדשות לאירופה, שיתף את התמונה המזוויעה המתעדת את רגעי חטיפת התצפיתניות, ועל רקע ההכרה של מדינות באירופה ב"מדינה פלסטינית" הוא עוקץ: "מקווה שאתם גאים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/24 12:26 יד באייר התשפד

כתב חדשות 12 עוקץ את האירופאים: "תודה שאתם הקול של רוצחים ואנסים"
אלעד שמחיוף, צילום: עודד בינו

ממשלות אירלנד, ספרד ונורבגיה הכריזו השבוע כי הן מכירות "במדינה פלסטינית", זאת על רקע המלחמה המתמשכת ברצועת עזה וההחלטה של התובע הכללי בהאג להגיש צווי מעצר נגד בכירים ישראלים. הגדיל לעשות ראש הממשלה הספרדי, כשהודיע שמדינתו תכיר במדינה פלסטינית כבר ב-28 במאי. שליח חברת החדשות באירופה, אלעד שמחיוף, לא נותר אדיש לאירוע.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו שיתף שמחיוף תמונה קשה לצפייה מרגעי החטיפה של התצפיתניות במוצב נחל עוז וכתב: "תודה לכם נורבגיה, אירלנד וספרד שהייתם קולם של טרוריסטים, רוצחים ואנסים בכל מקום. אני מקווה שאתם מרגישים גאים". שמחיוף, המתגורר בלונדון מאז שנת 2013 במסגרת עבודתו, מרבה להציג את הצביעות האנטישמית המתחוללת באירופה מאז פרוץ המלחמה.

סרטון החטיפה של התצפיתניות מראה את היחס האלים והמשפיל של מחבלי חמאס

מוקדם יותר היום, הודיע מטה משפחות החטופים כי הוריהן של חמש התצפיתניות שנחטפו מבסיס נחל עוז, ועדיין נמצאות בשבי חמאס, החליטו לשחרר לציבור את סרטון החטיפה של הבנות, כפי שתועד ממצלמות הגוף של מחבלי חמאס. הסרטון, שאורכו 03:10 דקות, נערך וצונזר, והוא אינו כולל חלקים קשים לצפייה, הכוללים את הנרצחים הרבים בבסיס נחל עוז, את הנרצחים בתוך המיגונית ממנה נחטפו התצפיתניות, וקטעי אלימות רבים, אלא מראה את היחס האלים, המשפיל והמבזה שעברו הבנות ביום חטיפתן, ומעיד על הפחד העצום שנשקף דרך עיניהן.