בן גביר באולטימטום לרינה מצליח: 160 אלף שקלים או שאתבע אותך

השר לביטחון לאומי הגיש מכתב התרעה לפני תביעה כנגד העיתונאית וזאת בשל דברים שאמרה בתוכנית הרדיו שלה על התנהלותו בבית העלמין ביום הזיכרון שעבר. עורך דינו של בן גביר טוען: "ייחסה למרשי התנהלות של ראש ארגון פשע ויש בכך כדי להשחיר אותו ולהוציא דיבתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/24 12:35 ח באייר התשפד

בן גביר באולטימטום לרינה מצליח: 160 אלף שקלים או שאתבע אותך
מצליח, בן גביר מאיים בתביעה, צילום: Chaim Goldberg/Flash90, Hadas Parush/Flash90

בערב יום הזיכרון האחרון, התייחסה העיתונאית רינה מצליח להגעתם של השרים לבתי העלמין ומתחה ביקורת על השר בן גביר שהגיע בשנה שעברה לבית העלמין בבאר שבע. "יום הזיכרון גם הפך אותנו עצבניים במשפחה וגם מה שהיה בשנה שעברה שאיתמר בן גביר בא, ואתה יודע מה זה לא רק היה שהוא בא, כי הוא בא אני ניסיתי להגיד לו אל תבוא התקשרתי אליו דיברתי איתו אני מכירה אותו" אמרה מצליח, אחות שכולה, בתוכניתה ב"רשת ב".

"הבעיה לא שהוא בא הבעיה היא גם מה שהוא עשה"

בהמשך הוסיפה מצליח תיאור שגרם לבן גביר להגיב במכתב התראה לפני תביעה. "הוא הביא איתו אוטובוס מלא מאנשיו עם חולצות טריקו שחורות כמו ארגון שמירה כזה" אמרה מצליח, "וכל המשטרה אבטחה אותו כאילו כל ההורים השכולים הולכים לפגוע בו, כל בית העלמין הצבאי הפך להיות יעד מבוצר". בהמשך השידור אמרה מצליח שבן גביר מוזמן גם לתבוע אותה.

רינה מצליח ביום הזיכרון בשנה שעברה

רינה מצליח ביום הזיכרון בשנה שעברה צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

160 אלף שקלים: התביעה של בן גביר

עתה מגיע איום בתביעה מצידו של השר, כך פורסם ב"ישראל היום". במכתב התרעה ששלח עורך דינו של בן גביר למצליח נכתב כי "הטענה לפיה מרשי הגיע עם אנשים לבושים חולצות שחורות 'כמו ארגון שמירה כזה' מייחס למרשי התנהלות של ראש ארגון פשע ויש בכך כדי להשחיר את מרשי ולהוציא דיבתו". בן גביר תובע ממצליח 160 אלף שקלים ומאיים להגיש כנגדה תביעה.