מי מאיים על קרן פלס? הזמרת מבקשת עזרה: "זה עושה לי חרדות"

הזמרת שחזרה לאחרונה מהאירווזיון בשבדיה שיתפה את עוקביה כי שמה שורבב לפרשת הדחתו של המתמודד ההולנדי, מה שגורר מבול הודעות איומים. היא פנתה לעוקבים בבקשה: "יש פה מישהו שיודע הולנדית?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/24 23:12 ז באייר התשפד

מי מאיים על קרן פלס? הזמרת מבקשת עזרה: "זה עושה לי חרדות"
קרן פלס, חוגגת יום הולדת., צילום: דניאל קמינסקי

קרן פלס עברה שבוע עמוס כשלקחה חלק במשלחת הישראלית לאירווזיון וגם שיתפה בחוויות שהיו לה שם. היום (ד') השתתפותה במשלחת קיבלה תפנית והזמרת שיתפה כי היא מקבלת איומים על חייה בעקבות שמונה שהתפשטה לפיה היא האחראית להדחתו של המתמודד ההולנדי מהתחרות, הדחה שהתרחשה לאחר שהכה צלמת הפקה שבדית.

"שיסביר להם שזה לא בגללי ושיבקש מהם להפסיק לאיים על חיי"

"אני לא יודעת אם נתקלתם בשמועה שבגללי הודח הנציג ההולנדי" שיתפה פלס בשורת סטוריז שפרסמה. "אם יש כאן מישהו שיודע לתרגם להולנדית שיסביר להם שזה לא בגללי ושיבקש מהם להפסיק לאיים על חיי כי זה עושה לי חרדות" המשיכה פלס.

האירוויזיון, מי מאיים על קרן פלס?

האירוויזיון, מי מאיים על קרן פלס? צילום: rarrarorro,Shutterstock

"אני מפחדת לטוס לשם שלא יעשו לי משהו"

בהמשך שיתפה בהתפתחויות: "ה-EBU פרסם הודעה שממשיך להתנהל נגדו משפט ושזאת שתבעה אותו עוד שם ואני בכלל בישראל". אז מאיפה צצה השמועה? "אני ראיתי אותו לחצי שניה ביום שהגעתי" אמרה, "ורציתי לצלם אותו אמרתי שאני אוהבת את השיר שלו ורציתי לצלם אותו ואז אמרו לי אנשי המשלחת שהוא ביקש שימחקו תמונות שלו, זאת כל האינטרקציה שהייתה לי עם האיש". היא כתבה בנוסף לסטורי: "הם מסתכלים על לוח ההופעות ומסמנים מתי הם באים ליטול את חיי, באמת שאני מתה על הולנד אבל אני מפחדת לטוס לשם שלא יעשו לי משהו"