צדיק: בגלל שמירת שבת - עקיבא נוביק פספס את הביצוע המהמם של עדן גולן

השדרן הסרוג עקיבא נוביק נעדר מפתיחת שידורי גמר האירוויזיון וזאת עקב יציאת השבת המאוחרת במאלמו. נוביק הצטרף לשדרן אסף ליברמן שני שירים אחרי השיר הישראלי

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/24 23:02 ג באייר התשפד

צדיק: בגלל שמירת שבת - עקיבא נוביק פספס את הביצוע המהמם של עדן גולן
צילום: יח"צ

צדיק: השדרן הסרוג עקיבא נוביק נעדר הערב (שבת) מפתיחת שידורי גמר האירוויזיון וזאת עקב יציאת השבת המאוחרת במאלמו. נוביק הצדיק נאלץ לוותר על על הופעתה של הנציגה הישראלית עדן גולן והצטרף לשדרן אסף ליברמן שני שירים לאחר השיר הישראלי.

נוביק: "ישראל צריכה לשלוח הבוקר זרי פרחים למארגני המחאות"

כזור, בסוף השובע עקץ השדרן הסרוג את מארגני המחאות נגד הנציגה הישראלית אשר במהלך הופעתה עם השיר "Hurricane", יצאו בקריאות בוז מיציע הקהל. דווקא לאחר קריאות הבוז הצורמות עלתה גולן למקום השני בטבלאות ההימורים הסופיות של הגמר, ועקיבא נוביק, טען כי "ישראל צריכה לשלוח הבוקר זרי פרחים למארגני המחאות, בזכותם הדירוג עלה".

"מדובר בהופעה מצוינת של עדן גולן באירוויזיון"

"קודם כל מדובר בהופעה מצוינת, שלא מובנת מאליה", אמר אסף ליברמן, המנחה לצד נוביק בתאגיד, "דבר שני, בסוף אנשים רואים אנשים שצועקים בוז לבחורה שברירית ועדינה כמו עדן, אתה אומר - אני בעדה, כשעושים חרם, אתה בעד המוחרם, לא המחרים".

"מדינת ישראל צריכה לשלוח זרי פרחים לכל מארגני ההפגנות, להייטרים ולאמנים שלא מתקרבים לביתן הישראלי ומבקשים למחוק את התמונות. לכל מי שעושה כלפינו קמפיין שנאה - תודה לכם. באירוויזיון מצביעים בעד ולא נגד". לבסוף סיכמו השלושה: "בהצלחה לעדן".