קרן פלס ממליצה: "תקשיבו לכל השירים ברצף"

הזמרת הוציאה אלבום חדש המאגד שירים ישנים שלה ושל אמנים אחרים בביצוע חדש ועם שיתופי פעולה מגוונים. היא התרגשה והודתה: "זה אולי האלבום הכי יפה שלי, כנראה בגלל שהוא לא רק שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/24 19:50 ז בניסן התשפד

קרן פלס ממליצה: "תקשיבו לכל השירים ברצף"
קרן פלס, צילום: דניאל קמינסקי

הזמרת המצליחה קרן פלס, שחררה ביממה האחרונה פרויקט חדש וייחודי: אלבום בשם "שקופים 2" שכולל בתוכו שירים שלה ושל אמנים אחרים בשילובים מוזיקלים שונים ומגוונים. בין המשתתפים באלבום ניתן למצוא את שלמה ארצי, מירי מסיקה, מוש בן ארי, אריק סיני, בניה ברבי, זהבה בן ועוד. פלס התרגשה לקראת יציאת האלבום ושיתפה לעוקביה: "זה אולי האלבום הכי יפה שלי, כנראה בגלל שהוא לא רק שלי".

"סיפור מסע אישי וקולקטיבי, כמו שקית הפתעות"

"שקופים 2 עכשיו בחוץ, עם רצף מפגשים וחיבורים ברוח התקופה ואני גאה בו מאוד ומתרגשת לחלוק אותו איתכם", כתבה פלס בהתרגשות. "הפרוייקט שהתחיל מרצון ליצור משהו משותף, רווי צבעים (על אף שקוראים לזה שקופים) הוליד סיפור מסע אישי וקולקטיבי, כמו שקית הפתעות של עצב ותקווה".

היא הודתה לשלל האמנים שהסכימו לחבור אליה לאלבום החדש, והמליצה לעוקביה: "תקשיבו לכל השירים ברצף". לבסוף היא סיימה בתפילה מהלב, "הלוואי והחג הזה יביא איתו חירות אמיתית לכולנו". כאמור האלבום החדש כולל 13 שירים ואוסף בתוכו את כל השירים והחיבורים המוזיקליים שביצעה בתקופה האחרונה.